Nekad Aran... | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran...

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: 110000148c7b1c6

Vad är din discord tagg? aran505

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-03 151109.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Combatloggade,Rpade inte på skador, värnar inte om mitt liv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra hammnade i biljakt att ett gäng som jag tror heter Hellriders. Först av allt var vi vid sjukhuset och väntade på en kompis. Medans vi väntade så såg vi gänget "Hellriders" Min kompis i bilen börjar kaxa om de. Jag körde bilen så jag ville inte riktigt säga något. Sedan så körde de iväg och min kompis sa "KÖR EFTER DE JAG SKA LEXA UP DE HÄR MC KNUTTARNA". Jag lynssnade och vi körde fort genom motovägen. Det blev grov dsynk och en av gängets medlemar flög av. Då märkte jag att de blev arga. De körde efter mig. och jag fick lite panik. Jag kör och kör men tillslut så råkar jag köra på en sten och flyg 20 meter up i luften. Jag rp inte på mina skador men jag sa "Ajjjj Fan vad ont det gjorde" Sedan hoppade jag ut och tog up mina hender. De brydde sig inte så mycket om mig. Så jag tog deras hoj och drog. Men sedan så blev jag p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt kart mitt fel. Och jag tog ett dumt beslut det kan jag hålla med om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming, jag och min kompis körde runt i en volvo på motorvägen och svängde höger sedan vänster och höll på så. Efter en stund av att vi hade gjort sådär så voltade vi med bilen och vi hoppade ut ur den som att ingenting hänt. Redan då förstod jag att man ska rpa på skador fast det var ett misstag utav mig att inte göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja,
1. Rp på skador.
2. inte c loggat.
3. inte fear rp
4. jag borde ha vänjat om mitt liv.
5. Inte lyssnat på min kompis.
6. Inte varit dum i hela huvudet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att inte vara en idiot och inte göra de där sakerna som står på fråga ovanför.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag förstår tack Wux för att du och alla andra i staff teamet och er tid att läsa min överklagan!

Nu är det nog, Wux du ska inte svara på min överklagan. Jag vet inte vad du har emot mig. Du får gärna skriva varför. Först bannar du mig från

1. forumet utan anldning.
2. Du Bannar mig från dina pms, När jag frågar snällt vad jag kan för bättra på min överklagan.
3, Du tar bort Mig först från Unive discorden.
4. Du tar bort mig från job discorden utan att jag har gjort något.
5. Du tar bort mig från polis discorden helt utan andelning där okså.

Du får vara snälla och säga varför!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka