Nekad Ar2Qune | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ar2Qune

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198868907834/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Ar2Qune #2071

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Xander kalinovich är född 1999 och uppvuxen i Turkiet. Xanders familj bestod av fem familj medlemmar varav alla tyvärr gick bort under hans tidiga barndom. Detta fick Xander att bli inflyttad i ett barndoms hem i Kerburan för föräldralösa barn, vilket i sin tur hjälpte honom att hitta sin framtida familj Magnus Persson och Sofi Persson från Multistaden som valde att adoptera Xander då dem själva inte kunde få barn.

Väll i Multistaden har Xander fått en väldigt fin och normal barndom där det tydliga intresset även idag är basketen. Xander valde att behålla sitt Turkiska efternamn för att visa respekt mot sina föräldrar som gått bort. Idag är Xander 195 cm lång väger 91 kg och har ett sydamerikanskt utseende, med klara bruna ögon och brunt hår, han är en bra kille och försöker göra det bästa för alla. Xander som många andra försöker idag hitta ett fast jobb i multistaden då han detta året fyller 22 och har aldrig haft ett fast jobb.

Idag lever Xander ett ensamt liv helt själv då hans adoptiv föräldrar nyligen också gått bort. Xander vill återigen försöka hitta ljust i livet och hoppas få ett lyckligt liv i Multistaden

Varför ska just du bli whitelistad? ag har erfarenhet via andra RP-spel . Jag har en väldigt bra förmåga av att skapa verklighets situationer och spela med inom dessa. Jag ska försöka sprida lika mycket glädje som jag gjort inom mina tidigare RP-spel som detta! Jag kommer försöka vara aktiva både inne på servern men också utanför i våran Community!..jag kommer mest ta det chill typ som att åka på camping-semester eller kanske skid-semester med polarna och jag vill bidra med bra och social RP

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har den erfarenheten som krävs för att jag ska kunna kalla mig själv en bra RP spelare

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom att mina vänner berättar det till mig och genom Youtube videos..plus att jag har fått bra rekomendationer av de jag har frågat

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att bli en bättre RP:are för att kunna skapa och interagera inom verkliga scenarion. Med detta skulle jag även vilja utveckla mina RP förmågor, för att i högsta grad kunna framställa verkliga situationer ingame. Skulle även vilja växa inom detta Community. Det viktigaste för mig annars är att ha otroligt roligt. spendera många timmar här men även att få lära känna alla spelare men även er.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu så e det bara multistaden :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka