Nekad Ar2Qune | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ar2Qune

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198868907834/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Ar2Qune #2071

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2006

Berätta om din karaktär. jag är en 24 årig kille som kommer från sverige i en liten stad i södermanland mina föräldrar fanns inte där när jag växte upp dom lämnade mig vid ett hus och bara. för mina föreldrar var väldigt unga när dom fick mig. drog min nya familj var som änglar på en äng. dom gav mig allt jag ville men när jag var 16 dog mina föräldrar i en bilkrasch bilen vi träffa klarade sig men vi i våran bil klarade oss inte lika bra mamma dog direkt på plats och pappa dog på sjukhuset. under mina år på skolan blev jag lätt mobbad för mitt utseende dom mobba också mig för att jag inte visste vilka mina riktiga föräldrar var. När jag fyllde 20 år kom min gamla mamma in på mitt kalas hon sa att hon behövde pengar då började jag bara gråta och mina kompisar behövde dra min mamma där ifrån. det har gjort mig till en människa med många personligheter jag är både bra på att bestämma men ibland för mycket jag är också en glad kille men kan bli arg på småsaker. det är mina personligheter. och nu har jag beskrivit mitt liv som en kille i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan gå in med ett bra RP med bra scenarion och att jag vill sätta ett leende bakom alla skärmar på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag just nu bara kör på Multistaden och jag känner att det är dags att ta och bli whitelist för jag känner folk som säger att det är värt att bli Whitelist här :)

Hur hittade du Multistaden? har fått bra rekommendationer om servern och så är den ju väldigt känd..och nu förstår jag varför :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra bra scenarion och att sätta leenden på alla som spelar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Gula berget och DSRP

Nekad, intressant karaktär men utveckla mer om varför du vill och varför just du ska bli whitelistad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka