Accepterad Ar2Qune | Chef-jobb ansökan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ar2Qune

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Marcus

Vad heter du på discord? Ar2Qune#7729

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1600h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat med bilar nu ett tag och har gillat det väldigt mycket. Jag älskar att jobba med folk och annat socialt jobb. Jag har jobbat som bilfirma manager och jag älskade verkligen det då min pension är människor men nu är det dax att testa mina nya vingar och flyga upp till framgången som Qpark chef. Jag tar alla intressen i akt och vill allas bästa och det är på grund av det som kommer göra allt enklare för mig och alla andra att göra våra jobb ute på fältet . jag är bra på att lära ut saker efter som detta inte är det första chefsjobbet jag haft samt så har jag väldigt mycket tålamod. Men sen är det klart att våra bemötande inte häller kan komma in under mitt tak och ha vilken ton som hällst när vi jobbar och lappar bilar utan man får det man förtjänar helt enkelt. Jag har också jobbat som Mäklare på andra serverar men slutade jobba där för jag vände mig hit istället 🙂 . Jag kan allting om jobbet för att jag har varit i branschen länge och har lärt mig massa grejer. Jag kan också mycket om ekonomi då det är en väldigt stor sak att kunna eftersom det handlar om räkningar och böter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? En chef ska ha disciplin, var lugn och veta hur man ska agera i olika situationer T,ex som när någon kommer in på qpark kontoret och skriker och kräver massa saker så gäller det att vara lugn, samsad och vara en bättre person och ta allt från början så allt löser sig i den korrekta vägen så att säga. En chef ska ta jobbet framför allt annat och jag kommer se till att allting kommer vara snyggt gjort. Qpark anställda kommer finnas överallt och lappa personers bilar som står som krattor i områden som T,ex bilfirman, Falck, polisstationen och många fler ställen där bilar ej ska stå. Jobbet kommer jag ta på fullaste alvar och jag kommer verkligen tänka på vem det är jag anställer så att det inte ska bli några problem med personalen.

Berskiv din karaktär? Xander, 31 år, är en Syrian som flyttat från Turkiet till Sverige. Han kommer från en medelklassfamilj och har haft det bra under sin uppväxt tillsammans med hans föräldrar. Han har inga syskon även om han önskat att han haft det.
Hans föräldrar är välutbildade och har bra jobb med höga inkomster och de äger några kommersiella fastigheter som det går bra för.
Xander:s mor, Abi Kalinovish, förvaltar familjens fastigheter
Xander:s far, Ethani Kalinovish, jobbar som fondförvaltare på ett stort bolag som tar hand om och förvaltar kundernas pengar så att de kan växa.
En kväll kom hans far aldrig hem. Timmarna gick och Xander och hans mor blev mer och mer oroliga tills de beslöt sig för att anmäla fadern som försvunnen. Efter att Xander och hans mor polisanmält pappan som saknad fick de ett samtal från någon okänd som talade om att pappan blivit kidnappad. Kidnapparna ville ha pengar och skulle återkomma om tid och plats för bytet av Xander:s pappa mot en lösensumma. Xander och hans mor väntade på ett nytt samtal från kidnapparna men som aldrig blev av.
I samtal med polisen fick de reda på den hemska nyheten att eftersom kidnapparna aldrig mer hörde av sig måste det hänt något. Xander och hans mor hörde aldrig av från kidnapparna mer och Xander:s far återfanns inte heller.
Xander:s far betraktades som avliden eftersom hans kropp aldrig hittades. Eftersom Ethan var väldigt mån om att ta hand om hans familj hade han sett till att försäkra sig om att hans fru och son skulle ha det bra vid hans eventuella bortgång. Ethan hade nämligen tecknat en livförsäkring på 20 mkr som hans fru och son skulle dela på om det hände Ethan något.
Xander och hans mamma fick ut mycket pengar från pappans livförsäkring så att de kunde klara sig livet ut.
Efter denna tragiska händelse bestämde sig Xander att hedra sin far genom att lycka i livet genom att utbilda sig, starta eget och blir lika framgångsrik så som han far blev genom hårt arbete.
Xander rör sig bland mycket olika människor med olika bakgrund och olika yrken och gillar att skapa kontakter och utöka sitt kontaktnätverk. Xander är väldigt driven, social och mycket affärsmässig och tänker hela tiden på nya sätt att göra affärer. Han ser gärna möjligheter samtidigt som han är försiktig. framförallt är hans största hobby att köpa och sälja bilar och tjäna pengar på dessa.
Bland sin personal värdesätter Xander lojalitet och engagemang samtidigt som han gärna ser att de anställda är självgående. Om han ser att det behövs kommer han stötta och coacha sina medarbetare så att de utvecklas och kan känna sig trygga i sin anställning och på så sätt bidra
Något som han älskar att göra är att driva sin egen verkstad och ta hand om den och sin personal och kunderna. Han tycker om att leda och utveckla sin personal. Hans ledarskap är demokratisk vilket innebär i stort sett att han vill involvera sin personal i besluten som handlar om verkstaden. Men efter ett tag kände Xander att han ville testa på något nytt, så han vände sig åt Qpark och hoppas nu en dag att han kommer bli chef och gör qpark till en av dom största firmorna i staden.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag ungefär 6-7h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ajemen det e klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? ajemen det har jag

Detta var en bra beskriven och du känns som en perfect Qpark chef, så jag ger dig vidare, nu kommer det också vara en muntlig intervju där vi jobb ansvariga ställer lite frågor, Lycka till

Detta var en bra beskriven och du känns som en perfect Qpark chef, så jag ger dig vidare, nu kommer det också vara en muntlig intervju där vi jobb ansvariga ställer lite frågor, Lycka till
Härligt tack så mycket :)

Stort plus rep skulle passa galant som Cpark chef då det behövs någon som tar jobbet på allvar!

Godkänd, super bra ansökan ! Lycka till med jobbet!

Tillbaka