Nekad AQUEN | Ban överklagan [ Pz moderator]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AQUEN

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198886537366

Ditt Hex-ID: 11000013735c896

Vad är din discord tagg? AQUEN#0525

Vem var det som bannade dig? Pz Moderator och nån mod

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Streamsnipe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett medvetet regelbrott som är emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ett samtal med några grabbar och jag rpade vanligt. Jag och några satt och snackade i DC. Dessa grabbar är kända som Ron Weasley kids och har streaamsnipat många kända Unive Roleplay Streamers så som till exempel Drobz1, Latidudes (Hammarl0f) och Skip_02. Jag har aldri känt eller vetat om anledningen till detta. Och har varit MOD så har hjälpt till att banna några av dem samt hjälp till att få dem bannade från servern. Under samtalet så satt det flera grabbar som snackade om att de alla hade problem att komma in då de alla var bannade. Och då kom de på idèn om att jag skulle göra det. Jag hade inga riktiga planer på att begå något så idiotiskt som detta. Men tydligen så gjorde jag det. De sa åt mig vad jag skulle göra, bete mig och hur jag på bästa sätt skulle dra till mig makt och blickar. Dum som jag var så lyssnade jag på dem och gjorde som de sa att jag skulle göra. Något som jag verkligen ångrar nu. För jag tänkte inte igenom då mitt konsekvenstänk låg på 0 den stunden och jag inte tänkte efter på vad jag gjorde och vilka konsekvenser det skulle ge mig. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag vill verkligen RPA på Unive då det är den enda servern som jag har spelat på sedan Februari.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fivem bannen var helt korrekt. Men jag måste säga att DC bannen var lite märklig. Men jag förstår den ändå. Eftersom att jag gjorde ett grovt regelbrott. Så det var en korrekt ban. Men man skulle kunna säga att jag inte var medveten om allt vad jag gjorde. För det ända som jag hörde var massa skrik i DC och hur jag inte tänkte igenom vad jag gjorde. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt skulle kunna förklara allt mycket bättre muntligt om det skulle behövas annars så skulle jag kunna skriva långa förklaringar varför. Streamsnipe är en viktig regel som jag när jag var MOD arbetade mycket emot. Jag kontrollerade att inte detta skulle förekomma utan konsekvenser. Men nu har jag satt mig i skiten och gjort det stora misstaget själv. Hur det blev så har jag förklarat över och det kommer som sagt inte att upprepas: Jag kräver inte roller tillbaka och jag vet att de kommer förbli indragna 100%. Men jag skulle vilja få en ny chans. En ny chans till att utveckla altt som kan få mig unbannad. För jag vill absolut inte lämna detta Communityt då det är Unive. Och jag älskar Unive.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dessa bans var ibörjan av min FiveM karriär på Unive. Dåvarade Multistaden. jag var Icke-Medlem och kunde inte en enda regel. Jag har lärt mig av dem men det var över ett halvår sen som jag blev seriöst bannad som jag kan komma på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte Streansnipat honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, givetvis. Att lära mig att kontrollera mitt konsekvenstänk bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka