Accepterad Aquah32 | Medlem ansökning [duden] (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aquah32

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? mio

Vad är ditt discord namn? hasbullish12_86981

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Theo Khouri 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Naiv, Introvert och intensiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Theo är 25 år gammal och har en lite blyg men samtidigt nyfiken personlighet. Han är lång och smal, med rufsigt brunt hår som han ofta försöker sätta på plats, men det lyckas sällan. Theo är den typen av kille som gillar att hålla sig för sig själv, men när han väl öppnar upp är han otroligt omtänksam och rolig. Han är bra på att rita och spenderar mycket tid på att skissa i sin anteckningsbok. Även om han inte alltid vågar ta plats i större grupper, är han en lojal vän för de som verkligen lär känna honom. Han gillar musik, särskilt indie och rock, och drömmer om att en dag spela gitarr i ett band.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer följa serverns regler och inte bryta karaktär. Jag har mycket enfarenhet inom andra fivem spel då jag har en bra bakgrund. Jag kommer helst spela som kriminell och försöka göra en så bra spelupplevelse för alla spelare!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man fokuserar på att göra spelet eller berättelsen roligare och mer givande för den andra spelaren, även om det innebär att ens egen karaktär förlorar eller inte får sina mål uppfyllda. Det handlar om att bidra till att skapa en intressant och dynamisk berättelse där motpartens karaktär får möjlighet att utvecklas, vinna eller övervinna hinder på ett meningsfullt sätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har brutit mot reglerna o lärt mig från mina misstag, Bröt mot det mest vanliga, meta gaming. Lärde mig att de inte blir lika roligt med rp om man aldrig förlorar eller de blir roligare att vinna typ om man inte bryter mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, att man gör något som inte är sunt förnuft vid polisen t.ex kör förbi en polis i 200kmh. Powergaming, säg att jag blir skjuten men roleplayar inte på det istöllet ställer ja mig upp och springer där ifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har 1,300+ timmar på roleplay men de var ett tag sen ja körde så de ska bli roligt att komma tillbaka.

Senast ändrad:
Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive? Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka