Nekad Aquaa | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Aquaa

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111035811/

Ditt Hex-ID: 110000144975ba3

Vad är din discord tagg? Aqua#8705

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de trodde att jag lalla men jag lalla inte utan jag hade en anledning till varför jag gjorde det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några personer som jag träffade i Unive började prata med en annan kille som började snacka skit och började slå oss och en av grabbarna som jag var med slog honom och jag slog till backa för att han slog mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var ett felaktig ban för att jag hade ju en anledning till varför jag slog honom och det var rp när jag slog honom utan det var inte för att jag lalla

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett felaktig ban och jag kommer inte ihåg var det var för utan det var ungefär för 2 månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte boxat den där killen utan jag borde ha gått ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska lalla fast en jag inte gjorde det men jag kommer väll försöka att inte bryta några regler.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka