Accepterad Aquaa | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aquaa

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Niwar

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2006

Vad heter du på discord? Aqua#8705

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00-19:00
Tisdag 15:00-19:00
Onsdag 16:00-20:00
Torsdag 16:00-20:00
Fredag 15:00-18:00 20:00-22:00
Lördag 12:00-16:00 18:00-22:00
Söndag 12:00-16:00 18:00-21:00

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? För att se till att folk som lallar och bryter mot reglerna ska bli kickade först för att få en varning och senare bannad om de gör det igen. Jag vill hjälpa nybörjare som inte vet hur RP går till så att de kan RP på en hög nivå och visa andra senare hur man RP på en hög nivå. Jag skulle också gå runt och /dv bilar som står i vägen. Jag vill att folk ska bete sig när det gäller RP och inte göra vad de vill och inte följer reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt på Unive för att eftersom att Unive är väldigt seriösa och jobbar sten hårt för att få bort som inte RP och inte följer reglerna. Jag vill också förbättre min RP genom att vara servervakt. Jag vill hjälpa folk på denna serverna att förbättra sin RP. Jag vill göra Unive en bättre plats t ex att få bort folk som bryter mot alla regler.Jag vill bli servervakt på Unive för det är den enda svenska servern jag spelar på och jag vill vara en del av Unive familjen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna bidra på ett bra sätt och försöka hålla servern på en jätte bra nivå och inte låta folk som bryter mot reglerna t ex om de VDMar eller bryter mot några andra regler. Unive är inte som vanlig GTA men det finns många som tror det och de ska bli kickade eller bannade! Jag kan också hjälpa folk som spawnar död.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag vill göra Unive till ett bättre plats och kunna göra allt jag kan för att banna folk som inte kan regler och inte kan RP t ex om någon försöker copbaita så kommer de bli kickade och få en varning och om de gör det igen så kommer de bli bannade.

Varför vill du bli servervakt? För att jag gillar denna servern och att jag vill banna folk som lallar för mycket och folk som gör regelbrott på denna server och detta vill jag stoppa jag vill att Unive ska vara ett tryggt ställe utan folk som lallar och bryter mot alla regler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan inte så mycket om staff kommands men här är några som jag kan.
/revive ID (för att återhämta någon)
/kick (för att sparka en spelare från servern) (Anledning)
/svban (för att banna någon från servern) (Anledning)
/sqlunban (för att unbanna någon)
/Bring (id)
/Noclip
(Freeze) (För att fryssa någon)
/dv (För att ta bort ett fordon)

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad en gång men det var felaktig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka