Accepterad Aqua2k | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aqua2k

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127515388/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Aqua2k#6833

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år och heter Abdi karim och är från somalia . abdi har en bakgrund av att hans pappa ägde en bilfirma som var väldigt populär. abdi hade en så ganska så lätt uppväxt men det ändrades när hans pappa dog. abdi var uppväxt i Rinkeby men han har fått lärt sig mycket av sin pappa där att man ska visa andra respekt och heder. Efter några år så dog abdi pappa på grund av hjärtproblem och dom var tvungna att stänga bilfirman för dom tjänande inte så mycket pengar. Senare så började abdi
jobba på en mat affär och då Tjänande inte han så mycket pengar. Efter några år så flyttade abdi från Rinkeby och då skulle han försöka hitta ett jobb långt ifrån vart hans ursprung var till ett bättre ställe Sverige där han såg sin chans att bygga upp sin karriär som bilfirma chef. Det ända han tänkte på vilka bilar han ville verkligen bygga upp, han tänkte på det hans pappa hade gjort men det var lite svårt för att abdi gick aldrig på ett gymnasium och då fick Thomas inga betyg, då blev det svårt att hitta jobb och när han flyttade till den nya platsen så visste ingen vem han var. Där abdi är just nu så försöker han bygga upp sitt självförtroende och till och med sin karriär. Det går inte... 3 år senare så hamnar han på fel väg och blir kriminell, han gav upp med sina ambitioner att bli bilfirma chef och började jobba åt folk lite överallt och Thomas blev exakt det han inte ville bli men han kunde inte göra nått åt det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag tycker om rp och tycker om att spela på Unive tycker det ät en bra server för mig att spela på jag blir lugn att spela för blir inte rastlös lika snabbt för tycker detta är bra för mig som frittid att spela och rpa för de är skit kul tycker jag därför vill jag bli medlem skulle blivit glad om jag blev de också för kommer kunna utveckla mitt rp mycket mer för jag har spelat på serven i några månader nu och är helt fast i den. det finns så mycket att göra och även många att prata med vilket är därför jag älskar just unive serven för den är hundra gånger bättre än dem andra servrarna jag spelat på innan .och jag vill bli medlem på serven för jag vill ha tillgång till blocket så jag kan sälja några bilar och tjäna pengar. och jag kommer bidra med en skön gemenskap och dialekt.
vill utveckla mitt rp och att tycker de är skit kul att köra rolleplay vill skaffa jobb som är typ polis och sånt tycker det är kul fick testa oss en kompis och tyckte det va jätte kul jag kollar mycket på youtube videos när folk är poliser och skrattar så mycket jag kommer skapa ett bra samhälle och hjälpa så mycket jag kan gillar när man kan göra så många saker som man kan att man kan bli polis om man vill och att man kan bli ambulans det blir så roligt när man också måste gå utbildning som i verkliga livet och att jag tycker om att det är nästan som i verkligheten eller för mig är de det för jag blir så insatt i de så att jag känner mig som i värkligheten och träffa nya vän

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att utvecklas som både person och som spelare på servern. Men även det viktigaste ha roligt. Blir jag verifierad så kommer ni se mig mycket aktiv på server eftersom unive är så roligt att båda titta på och spela och kommer kunna skriva i twitter och blocket kommer bli roligare för min del av rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska vara social vara förebild för nya spelare och att de ska vara rättvist på båda sidorna vinner eller förlorar

Hur hittade du Unive? mina vänner spelade här och har kollat youtube och har varit med i dc

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka