Nekad .aqua2k | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.aqua2k

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Ditt discord namn: .aqua2k

Ditt Hex-ID: steam:110000167388ad9

Vad för typ av beslut gäller det? perma ban,allt indraget

Vem/vilka tog beslutet? hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag har haft en dålig historik och mycket indragna krims innan och för att jag gjorde ett regelbrott nu men tycker att de är överdrivet att få perma ban indraget allt och har jg har varit bannad mycket innan och fått indraget och att jag var typ röd spelare för ett åag bara 4 bans senaste 3 månaderna, Jag tror mest beslutet togs på att jar sen men nu har jag haft lite bans senaste 3 månaderna och indragen krim nån gång inget som jag tycker borde bli perma ban

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är felaktigt för att han gick på att jag har varit bannad mycket innan och mina indragna krims som har varit för flera månader sen och massa. Jag gjorde ett litet regelbrott och det kan ju tas återgärder på såklart men sen att han tycker att jag är problemspelare för mycket har hänt innan. Jag har bara 4 bans senaste 3 månaderna och det är bara gul spelare det kanske är dåligt men ändå det är bättre än vad jag haft innan och jag försöker alltid bättra mig. Jag tycker att beslutet är ganska överdrivet att det blev en perma ban jag tycker man kunde satt typ en redlist på min krim istället för liksom alla mina indragna krims har inte varit för jag gjort fel i krim scenarion och man borde gå efter det som ändå hänt dem senatse 3 månaderna man kan inte säga att jag är problem spelare med 4 bans senaste 3 månaderna det är överdrivet. Jag skulle fatta om jag fick en ban för det jag gjorde fel i scenariot men att staffsen väljer att lägga en ban för massa som hänt innan tycker jag är dåligt för när jag försöker bättra mig hela tiden som jag lyckats med från förra året tycker jag inte att jag borde straffasn så hårt bara för jag gjort massa saker innan som varit dåligt. Innan den här bannen hade jag bara 3 bans senaste 3 och liksom det är så lite bans gemfört med innan och det blir för hårt att lägga en perma på det hellre en krim redlist det skulle jag kunna fatta men perma och indraget allt blir för mycket. Därför tycker jag att det blir felaktigt att jag straffas av massa saker jag gjort innan dehär.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/943250758105710682/1331672635976712222/image.png?ex=67927849&is=679126c9&hm=58611a43e53c5010bf742f8cc8e8aa08afd783981ccd58976b09afdee222f841&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka