Nekad .aqua2k | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.aqua2k

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199692024537/

Ditt Hex-ID: steam:110000167388ad9

Vad är din discord tagg? .aqua2k

Vem var det som bannade dig? _lk040 hapyxz

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja jag tror för att jag inte värnar om mitt liv och inte spelade för båda parternas sidor jag väljer att ställa mig upp och skjuta istället för att ge upp och ta upp händerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blir jagad av syrianska senare blir jag pittad och jag rpar på de sen blir jag downad i foten av dom senare ställer jag mig upp när vissa av dom inte väljer och rikta då skjuter jag en av dom och sen blir jag downad igen och väljer och ta upp händerna och ge upp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte en felaktig jag har snackat med lk och hapy jag fattar vad jag har gjort för regelbrott fearp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har fått olika bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara gett upp och tagit upp händerna från första början efter han sköt ner mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag fast borde kunna sån simpel regel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka