Nekad Aqua2k | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aqua2k

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Aqua2k#6833

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag till fredag spelar jag frrån 15:00 till 21:00 helgerr och fredagar kör jag till 2:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat på unive i mer än 2 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har 20 bans men när min brorsa blir bannad så blir jag de också tror jag men jag vet att jag har fått runt 7/5 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. få bort lallare från servern dva bilar som står i vägen tex hjälpa spelare med tips och trix kommer ta ansvar med den här rollen kommer kicka/banna dom som inte följer reglerna vill bidra med högre rp nivå ska försöka göra mitt bästa som servervakt kommer lyssna på högre upp om jag gör fel så kommer jag för bättra mig

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att förbättra rpn och kunna bli av med lallare och få in seriösa spelare som läser reglerna vill va ett bra tex för servern och de är väldigt att man sköter denna roll för man är en viktig del för serven. kommer bidra med en bra rp nivå med ett bra servervakt jobb. vill hjälpa med det mesta jag kommer fixa de här till 100% för att folk ska få en bra rp på servern och kunna rpa utan lallare och ha de kul på servern. men kommer ge nya spelare tips och trix och alla spelare kan inte reglerna men kommer försöka hjälpa så många jag kan

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att du abusar dina perms är på din kompis sida när de är han som gör fel eller att du inte stänger av han för att han är din vän korruption är helt förbjudet att du abusar i scenario att du revvar dig själv för att vinna eler att du kickar någon i scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka