Accepterad Aqua1 | Medlem ansökning (Dinoz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aqua1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199218018230/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Eriksson

Vad är ditt discord namn? aqua#1846

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är en saudarabisk immigrant som flytt till sverige i fiskebåt över havet, detta har gjort honom till en person med stark mentalitet, bra tankesätt och skarp attityd. Han är 22 i sverige och 40 i hemlandet han har också fått kämpa i sin barndom mot mobbare så han har blivit ännu starkare tankesätt
min karaktär har även suttit i fängelse vilket format han till en man som har skarp attityd mot polisen och gillar inte dem särskilt mycket min karaktär är även en väldigt målmedveten människa som vet var han har sina vänner

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker jag ska bli medlem för jag vill spela seriös rp och bidra till seriös rp samt att jag gillar unive och jag kan bidra till en bra rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kan bidra med rolig och bra rp samt en seriös rp blandat med roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna alla scenarion för att rp:en ska vara kul

Hur hittade du Unive? kompis samt serverlista

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig dock vill jag se ett bra intervju ifrån dig.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka