Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088965613/
Ditt Hex-ID: 1100001434697ed
Vad är din discord tagg? aqua#1846
Vem var det som bannade dig? Philip320 (Black listad)
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klacksko bannad (blacklistad)
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Körde på begrip
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde på begrip
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det då jag endast testade begrip och jag satte mig aldrig in i server på samma sätt som på unive
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad innan vad jag vet möjligt vit på multistaden men det var länge sen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte spela på begrip kanske
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte spela på begrip
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001434697ed
Vad är din discord tagg? aqua#1846
Vem var det som bannade dig? Philip320 (Black listad)
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klacksko bannad (blacklistad)
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Körde på begrip
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde på begrip
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det då jag endast testade begrip och jag satte mig aldrig in i server på samma sätt som på unive
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad innan vad jag vet möjligt vit på multistaden men det var länge sen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte spela på begrip kanske
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte spela på begrip
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja