Nekad Aqua1 | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aqua1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Eriksson

Vad heter du på discord? aqua#1846

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 20-00 på vardagar

15-06 på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 dagar ungefär

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger står det men jag har blivit klacksko bannad en gång1660099228557.png

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt för mig är en person som rpar som en vanlig person med håller sammtidigt koll på små saker (göra högre staffs jobb lättare) så som tex att ta i tu med lallare altså saker som endast förtjänas med en kick eller 1 timme ban

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag tycker själv att jag har en bra förmåga att kunna multitaska. detta kan ju användas på ett väldigt bra sätt när man är servervakt och är ganska viktigt, jag tycker också att jag har hög förståelse för vad som betraktas som lall och inte lall, ban eller kick, etc . jag tycker också att jag är en givmild och ärlig person som inte dömmer folk baserat på vad dem tex jobbar som, har för hudfärg eller sexualitet

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt för mig en person som kan rpa samtidigt som personen ändå håller ett bra balans mellan att hålla koll och kunna ha kul med sitt rpande, samt så tycker jag att en servervakt ska kunna ta snabba och bra beslut och inte dömma folk

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt som servervakt får man möjlighet att kicka och banna folk 1 timme och detta kan missbrukas/ abusas om inte rätt personer blir servervakt att abusa dettta kan vara att revivea sin kompis bara för man inte orkar ta hen till sjukan eller orkar rpa, det kan också vara orättvist med ban/kick kommandot då det kan hammna i fel händer och misssbrukas på flertal olika sätt, tex. att vinna scenarion, att kunna underlätta i tex gängskjutningar då man enkelt kan kicka personen med hjälp av simpla kommandon, men till slutsvaret, vad korruption är? = korruption är att använda sin makt till sin fördel/ på ett sätt som ej är vänligt för båda parterna
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top