Ange ditt födelsedatum: 26 Juni 2006
Vad heter du på discord? Aqua#8705
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 147
Hur aktiv kommer du att vara? Måndag 16-21:00
tisdag - 16-21-00
onsdag 16-22:00
torsdag 17-22:00
fredag 17:00-00:00
Lördag 13:00-00:00
Söndag 12:00-00:00
Vad heter du? Adriano Russo
Hur gammal är du? 20
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Yes
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att skydda denna stora stad och få bort alla kriminella och så ska jag arrestera dom som inte följer lagen.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att få bort alla kriminella i staden och det viktigaste är att hålla staden i trygghet.
Vad vet du om yrket i helhet? Det händer saker överallt så det kommer att vara stressigt och det kan hände massa på de sekunderna en sekund så är det någon som har blivit skjuten andra sekunden är det bankrån och detta yrket är ganska stressigt men jag kan hantera stress.
Har du några tidigare erfarenheter? har inga erfarenheter
Hur är du som person? Jag är jättetrevlig som person men om du gör mig arg så kommer jag att sätta dig på plats men annars är jag jättetrevlig.
Är det något vi bör veta om dig? Jag är en bra människa
Vad heter du på discord? Aqua#8705
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 147
Hur aktiv kommer du att vara? Måndag 16-21:00
tisdag - 16-21-00
onsdag 16-22:00
torsdag 17-22:00
fredag 17:00-00:00
Lördag 13:00-00:00
Söndag 12:00-00:00
Vad heter du? Adriano Russo
Hur gammal är du? 20
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Yes
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att skydda denna stora stad och få bort alla kriminella och så ska jag arrestera dom som inte följer lagen.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att få bort alla kriminella i staden och det viktigaste är att hålla staden i trygghet.
Vad vet du om yrket i helhet? Det händer saker överallt så det kommer att vara stressigt och det kan hände massa på de sekunderna en sekund så är det någon som har blivit skjuten andra sekunden är det bankrån och detta yrket är ganska stressigt men jag kan hantera stress.
Har du några tidigare erfarenheter? har inga erfarenheter
Hur är du som person? Jag är jättetrevlig som person men om du gör mig arg så kommer jag att sätta dig på plats men annars är jag jättetrevlig.
Är det något vi bör veta om dig? Jag är en bra människa