Nekad Aqta | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aqta

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? joish1

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en mycket business vetande människa, han har även gjort lumpen och är mycket seriös när det kommer till allvarliga situationer. Han har en skarp attityd och är bra på att lyssna. Han bodde i vietnam när han var liten och växte upp där det har gjort honom till en mycket allvarlig person som tar alla typer av problem med högsta allvarlighet! min karaktär har även gått mattematik program på högskola och han fick väldigt bra betyg, han har även ett stort intresse för bilar och alla andra fordon så som flygplan,motor cyklar och traktorer. han har även ett stort intresse för att hjälpa folk och få folk att bli glada och nöjda, min karaktär har också ett stort matte intresse vilket man kan använda överallt och alltid är bra att kunna, Min kraktär är också som sagt en mycket bussiness vetande människa vilket gör att han alltid kolla sin räkningar och håller alltid koll på sin ekonomi och han slösar alldrig sina pengar på någonting han inte behöver, han är som sagt också interserad av bilar och kör aldrig runt med något han inte gillar min karaktär är också väldigt kreativ och vill alltid sätta sin personliga prägel på allt han äger speciellt på bilar!, min karaktär är också en man som har blivit lite besviken på staten efter han gjorde lumpen han trodde att han skulle få fler millitära uppgifter så han blev besviken och arg så han bestämde sig för att gå den mörka vägen i livit och nu mår han betydligt mycket bättre

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig RP, Jag kan också bidra med en aktiv spelarslot. Jag kommer vara myckt aktiv upp emot 6 timmar per dag. Jag tycker RP är väldigt roligt och tar det med stor respekt. Jag kommer även vara en mycket seriös spelare på seervern. Samt så kommer jag bidra till mer social RP då det behövs på servern enligt många.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att motparten i ett scenario ska vinna och känna att den har kul. Man ska alltid utgå ifrån sunt förnuft och spela för att alla parter i ett sceenario ska ha kul. (TEX) Om jag märker att motparten i ett scenario är väldigt aggresiv och är ute efter pengar så kan jag istället för att slå och tjafsa tillbaka så använder jag istället min sociala förmåga och försöker prata med personen, funkar inte det så lägger jag mig lite i underläge och låter honom "vinna" scenariot för att inte eskalerade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och det är ju som vanligt. Men de märkbara reglerna för unive är väll: §4.5 det är de regler som jag anser vara unika för just unive. Jag har koll på dessa regler. Några exempel på gundregler man ska kunna är: RDM att döda någon utanaledning. VDM: Inte använda fordonet som ett vapen. FailRP: Att helt enkelt inte rp går att förklara på många sätt men det görs lättast muntligt. FearRP: Att man ska agera rädd om någon hållen een kniv mot ens hals till exempel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ungefär 1400 timmar på FiveM totalt över alla mina konton. Jag kan länka alla konton jag haft eftersom detta bara har runt 300 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088965613 Här är länk till gammalt konto med runt 1000 timmar, Jag kommer även vara aktiv 2-5 timmar per dag

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 1 vecka efter unban från permanent ban.

Du får ansöka igen 2024-05-23.
Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka