Accepterad Aqta | Ban Överklagan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aqta

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199403028776/

Ditt Hex-ID: 110000155fed128

Vad är din discord tagg? joish1

Vem var det som bannade dig? maze4k

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-21 004022.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag smällde rejält med en bil men senare rpeade jag inte som skadad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag testade en bil från marja-lisas och sedan krockade jag. Jag väntade sedan ut tiden för att bilen ska TPas till bilfirman och sedan provadee jag en ny. Efter jag provat den nya så kraschade mitt spel. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och skulle jag säga. Jag förstår till 100% varför jag blev bannad och det var såklart fel av mig. Men samtidigt så tycker jag att det var ett lite väl långt straff för det jag gjorde. Jag har rpat länge och vet att powergaming är ett relativt milt brott. Jag hade gjort annorlunda ifall det var fler folk omkring och ifall deet inte var en testbil. Jag hade somsagt blivit tpat till bilfirman vilket hade försvårat scenariot och gjort det komplicerat att förklara varför man skulle spawna död på bilfirman.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för någon vecka sedan för metagaming men det var ett stort missförstånd och en felaktig ban. Men jag har definitivt lärt mig genom tidigare erfarenheter på andra servrar som staff och som spelare att metagaming är ett jävligt pissigt sätt att rpa

Mina tidigare bans minns jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa ur bilen och rpat men då hade jag endå blivit tpad till bilfirman. Jag hade såklart kunnat ta det lugnaree i trafiken men samtidigt ville jag testa bilen och hur snabbt den går då det inte står topphastighet i katalogen,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer i fortsättningen inte köra full rulle inne i stan samt så kommer jag rpa extra mycket på liknande scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka