Nekad Aqta | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aqta

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? joish1

Vad är ditt Hex:ID 110000155fed128

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv 5-7 dagar i veckan med snitt på 2-3 timmar per dag, såklart vissa dagar mer och vissa dagar mindre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Inte särskilt länge men jag har varit medlem sedan 2021 sedan tagit pauser fram och tillbaka och därmed tappat medlemskapet, men den senaste har varat nu i ett par veckor

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej posta bil här gör det i kommentarerna!

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt är det viktigt att inte bortse ifrån RPn, min uppgift är att RPa som vanligt men samtidigt vara en underbelastande tjänst åt det övriga staffteamet. Jag ska alltid hålla ögonen öppna och vara snabb med att kicka personer som inte kan sköta sig inne på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner personligen att det krävs fler servervakter som kan värna om RP-kvaliteten på servern. Att en staff ska behöva bli tillkallad för att någon ger ett milt brott är fel och tar onödig kraft på resurserna. Jag vill även bli servervakt för jag tycker att det har blivit mycket lallande på servern på det senaste. Jag har själv märkt detta men också märkt det genom att se folk som skriver det i chatter på dc eller att mina kompisar berättar för mig. Jag tycker också att det alltid kommer behövas bra och aktiva servervakter som tar ansvar för lallare som inte sköter sig eller inte kan bete sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns flera sätt att abusea sin makt som servervakt. Det värsta sättet jag skulle beskriva är att inte kicka någon. Att tex låta ett regelbrott komma undan eftersom man känner personen OOC eller IC. Detta är något jag själv märkt av mycket. Andra servervakter favoritiserar sina kompisar och väljer att inte vidta några åtgärder på dem när de klart och tydligt märkt att de gjort fel. Ett annat sätt att abusea sin makt är att kicka någon för man märker att man tex håller på att förlora ett scenario eller att man stör sig på dem. Ett annat sätt är att kicka folk bara för att man har beef eller är osams med varandra, detta gäller både IC och OOC. Ett annat sätt att abusea är att man sätter högre prioritering på sig själv och anser sig själv vara bättre och större än icke servervakter. Detta är något jag märkt ingame. Det förekommer allt för ofta och det måste få ett stopp NU!

Nekad.
Anledning:
Vänta 30 dagar efter att du har fått Medlemskap innan du ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 2024-03-24. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka