Accepterad Aprikos | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aprikos

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Aprikos

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198382318176/

Vad är ditt discord namn? Aprikos#6864

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Ahmed är en invandrare född på nittiotalet ifrån Mellanöstern. Han vill alla gott men han är i sin egna lilla värld ibland. När han är i sin värld så blir han nere, deprimerad och vill helst vara själv men samtidigt vill han andra gott.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en som vill andra gott och är aktiv.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har spelat i några veckor. Inte hela tiden men senaste veckan har jag spelat ca 3 timmar varje dag

Hur hittade du Multistaden? Jag letade efter svenska servar och hittade denna. Som var bäst Enligt mig

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Skulle utveckla punkterna ”berätta om din karaktär” där du kan låta fantasin flyta och skriva på :)

Även under ”varför just du ska bli whitelistad”, det är bra om du tänker efter lite om vad du kan bidra med till servern och varför just du ska bli whitelistad.

Annars ser det bra ut, bara att utveckla under dess punkter!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Okej, kom inte på så mycket mer om Ahmed så bytar till Staffan.

Staffan var en idrottslärare i en grundskola tills en dag då han kände för lite variation. Han valde att bli författare för att han hade den blogg sen innan som gick rätt bra. Staffans författningskarriär gick inte hem hos andra så han slutade med den med. Staffans polispappa gick bort i tidig ålder så Staffan blev tvungen att växa upp utan en pappa. Staffan vill då bli polis och följa hans pappas väg i livet. Staffan är en som faller lätt för grupptrycket och ändrar lätt sitt betende beroende på vilka han hänger med. Staffan stöttar HBTQ till 100%, han är osäker själv på sin läggning.

Varför ska jag bli Whitelistad:
Jag är aktiv och jag gillar RP. Jag gillar att man kan leva in sig i en annan människa och kunna leva som den.

Hoppas detta räcker.

Jag tycker det blev mycket bättre!

Rolig karaktärsbeskrivning också, kul att läsa :)

Du är nu godkänd och kommer att få whitelist ranken på discord, välkommen!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka