Nekad Appzy5 | Chef-jobb [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Appzy5

Icke Medlem
Meddelanden
495
Reaction score
23
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten Chef

Vad heter du IRL? Sebastian

Vad heter du på discord? Appzy5#0844

Hur gammal är du? Jag fyller snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har över 300 timmar på fivem

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på autoexperten för att jag vill göra den så bra som möjligt på så sätt att ha aktiv anställda. Jag vill bli chef där för att dom senaste dagarna har jag sätt ingen jobba där med det menar jag att jag kommer vara aktiv om jag blir chef där och jag kommer anställd dom som är aktiva och som jobbar effektiv. Jag har god kunskap inom bilar för att jag har jobbat på mekonomen ett tag, jag har även varit chef på mekonomen och då gick det väldigt bra för dom. Jag kommer även vara sträng på så sätt att om någon inte är aktiv på några dagar och inte har en bra andledning till varför han har varit borta tänker jag sparka honom och anställ en ny som kommer vara aktiv. Som sagt vill jag göra Autoexperten bättre än någonsin.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter inom att laga bilar för som sagt har jag varit mekonom innan och även mekonom chef på så sätt vet jag hur jag ska hantera chef rollen. Jag lär mig snabbt och är kunnig inom just bilar för att jag har varit mekonom då där man lagar bilar osv. då borde det inte vara så svårt o va Autoexperten chef då jag kan mycket om bilar och hur man fixar trim och andra saker.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Leif Öhman och kommer från Sverige och Rumänien. han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans pappa var grovt kriminell och ville att hans son skulle ta över efter hans pappas död. så Leif är uppväxt i ganska dåliga umgängen, och har gått igenom riktigt mycket. han har försökt ta sitt liv flera gånger men han har aldrig lyckats, men tillslut så bestämde han sig för att lyda hans pappa och gå i hans spår. när han var 18 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans pappa ville. han har gjort det nu i 4 år och har flyttat till multistaden nu, han har stor erfarenhet av kriminalitet och vill börja med det i hans nya stad. men det som hindrar han är hans mående, han är deprimerad och mår skit. han vill inte tillbaks där han var förr och försökte ta sitt liv. han kämpar men mår jävligt dåligt. hans ända hjälpmedel är dråger och adrenalin hjälper han för stunden. Hans största intresse är kriminalitet , det är ett udda intresse men på grund av hans pappa så har han växt upp med det. han dröm är att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans pappas fotspår och känna att han gjort sin pappa stolt. han vill känna att hans pappa sitter där i himlen o tycker att hans sån har lyckats med det han vill. det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans pappa glad och stolt. så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat. utanför allt detta så älskar han bilar. hans pappas favoritbil var en fet Volvo V60, han har bestämt sig att få råd med den. åka till hans pappas grav och visa den någon dag. hans största mål i livet. det är att lyckas, lyckas med det hans pappa vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket och var mycket intresserad av bilar, men när han satsade på basket så blev han bara mobbad då han inte var tilräkligt bra enligt han lagkamerater så han slutade fasst han älskade det. Då började han och fixa bilar men på det var han bra på så han fortsatt med det tills.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara asssss ofta inne då Autoexperten är viktigt i den här staden för att folk vill trimma och fixa sin bilar men jag hade sagt omkring 7-9 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det hade jag gjort 100% men det hade varit roligt och va Autoexpert

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte och hade aldrig gjort det heller.

Har du läst våra Regler? Ja jag kan alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka