Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077804404/
Ditt Hex-ID: 1100001429c4974
Vad är din discord tagg? Appzy5#0844
Vem var det som bannade dig? Han som bannade mig heter Zensy
Hur lång tid var din ban? Min ban är i 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Nu kommer jag skriva allting här: Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: kriminell utan kriminell roll
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen bannade mig för att jag var kriminell utan en kriminell roll alltså jag person rånade någon utan kriminell rollen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän väntade vid ett ställe där man säljer droger/knark för att råna de o ta deras droger/knark o sälja det. Sen så kom det några där så jag och min vän tog på maskerna och tog fram våra knivar och sa ge oss era droger/knark då sa de aldrig en hoppade in i bilen o körde iväg den andra sprang för livet sen kom han med bilen tillbaka o körde på min kompis och hans vän medans jag sprang och tog skydd sen körde han iväg trodde jag det iallafall gissa vad han kom ut ur bilen och kom o knivhögg mig. Jo efter han knivhögg mig så lotade han mig och min vän, han tog mina bilnycklar och bilen efter det skrev jag /report id vdm och fear rp sen kom det en staff men det var försent för dom hade redan stuckit. Staffsen sa att jag skulle komma in i support med min vän det gjorde vi tur att jag kom ihåg deras id. Då pratade vi med staffet vad som hände osv.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag och min vän som gjorde felet för att vi läste inte att man inte fick person råna utan kriminell rollen vi skulle ha ansökt oss till det och kollat igenom reglerna noggrant vad man får göra och inte om man är kriminell eller civil
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var när jag Rdmade någon med mening för att jag ville få en kick för att min vän fick det fast jag fick istället en ban. Vad som jag har lärt mig av det är att inte göra dumma grejer som aa rdm någon för att man ville få en kick. För att vara ärlig tänkte jag inte bra om jag skulle få en kick eller en ban.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag och min vän hade kunnat kolla igenom reglerna för att vara kriminell och vi kunde ha ansökt oss till att vara kriminell men vi visste inte att man inte fick person råna men nu har jag lärt mig att läsa igenom alla regler noggrant så jag förstår dom om jag inte gör det gör jag en ticket eller gå in på support
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer ansöka mig till att vara kriminell innan jag gör kriminella saker som t.ex person råna och att läsa noggrant regler så man verkligen förstår dom inte bara aja jag har läst dom hopp nu kör vi RP nej så ska du inte göra om du inte förstör så gör du en ticket eller väntar i support och sen ställer du typ vad rdm är och om du kan ge en scenario på det
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001429c4974
Vad är din discord tagg? Appzy5#0844
Vem var det som bannade dig? Han som bannade mig heter Zensy
Hur lång tid var din ban? Min ban är i 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Nu kommer jag skriva allting här: Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: kriminell utan kriminell roll
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen bannade mig för att jag var kriminell utan en kriminell roll alltså jag person rånade någon utan kriminell rollen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän väntade vid ett ställe där man säljer droger/knark för att råna de o ta deras droger/knark o sälja det. Sen så kom det några där så jag och min vän tog på maskerna och tog fram våra knivar och sa ge oss era droger/knark då sa de aldrig en hoppade in i bilen o körde iväg den andra sprang för livet sen kom han med bilen tillbaka o körde på min kompis och hans vän medans jag sprang och tog skydd sen körde han iväg trodde jag det iallafall gissa vad han kom ut ur bilen och kom o knivhögg mig. Jo efter han knivhögg mig så lotade han mig och min vän, han tog mina bilnycklar och bilen efter det skrev jag /report id vdm och fear rp sen kom det en staff men det var försent för dom hade redan stuckit. Staffsen sa att jag skulle komma in i support med min vän det gjorde vi tur att jag kom ihåg deras id. Då pratade vi med staffet vad som hände osv.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag och min vän som gjorde felet för att vi läste inte att man inte fick person råna utan kriminell rollen vi skulle ha ansökt oss till det och kollat igenom reglerna noggrant vad man får göra och inte om man är kriminell eller civil
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var när jag Rdmade någon med mening för att jag ville få en kick för att min vän fick det fast jag fick istället en ban. Vad som jag har lärt mig av det är att inte göra dumma grejer som aa rdm någon för att man ville få en kick. För att vara ärlig tänkte jag inte bra om jag skulle få en kick eller en ban.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag och min vän hade kunnat kolla igenom reglerna för att vara kriminell och vi kunde ha ansökt oss till att vara kriminell men vi visste inte att man inte fick person råna men nu har jag lärt mig att läsa igenom alla regler noggrant så jag förstår dom om jag inte gör det gör jag en ticket eller gå in på support
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer ansöka mig till att vara kriminell innan jag gör kriminella saker som t.ex person råna och att läsa noggrant regler så man verkligen förstår dom inte bara aja jag har läst dom hopp nu kör vi RP nej så ska du inte göra om du inte förstör så gör du en ticket eller väntar i support och sen ställer du typ vad rdm är och om du kan ge en scenario på det
Har du läst våra regler? Ja