Nekad applix | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

applix

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198360072587/

Ditt Hex-ID: 110000117d4918b

Vad är din discord tagg? lordcow_#3541

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: VDM ~320master. Återstår: 24 dagar 0 timmar 27 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog en bil och råka köra över någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan var att jag va på väg till arbetsförmedlingen och sen kom det någon i en bil och han fråga om jag ville ha skjuts.Jag sa ja. men han skjutsa mig till piren där jag kom ifrån sen så när vi kom dit så sat jag mig i hans bil och tänkte åka ditt jag skulle och råka köra över en person på vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel i denna situation.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte tagit bilen i första börgan efter som jag blev sur när han sa att han skulle skjutsa mig till arbetsförmedlingen men han körde mig till piren. Det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte göra om det och att man får stå sitt straff. Därför kommer jag inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka