Nekad apple_skateboard | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apple_skateboard

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? issa

Vad är ditt discord namn? apple_skateboard1

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär Alexander Mansson. En kriminell 18 åring som har bakrund inom kriminalitet. han började redan som 9 åring att snatta godis för att sedan sälja och så tidigt som 12 att bära kniv, och mycket mer ända fram till 18. Alexander har hamnat hos polisen flertal gånger och gjort brott som skulle ge honom flera års straff men eftersom han inte innan varit 18 har han aldrig fått större konsekvenser än ett möte med polisen. Med mycket svår bakdrund har han lågt konsekvens tänk då han bott på gatan. Alexander har mycket erfarenhet också med att springa från polisen i rätt läge och letar altid upp adrenalin och bråk i vissa tilfällen. men han är även en mycket ensam person inte känner sig hemma eller välkommen ofta som gör att han är aggresiv. Alexander har inte varit bra i skolan, eller gymnasiet vilket kommer göra det svårt för honom att hitta jobb vilket han vill men känner att han inte kan. det är dsärför han vänt sig till kriminalitet. eftersom Alexander känner sig ensam är han också desperat efter uppmärksamhet och kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som seriös spelare på GTA RP- kan jag bidra med en hel del positiva upplevelser för både mig själv och andra spelare. Genom att engagera dig i rollspel och interaktion med andra spelare kan du skapa spännande berättelser och upplevelser i spelet.

Du kan också bidra med att skapa en positiv och inkluderande spelmiljö genom att vara respektfull och samarbetsvillig mot andra spelare. Genom att vara en bra lagspelare och bidra till att skapa en trevlig atmosfär kan du hjälpa till att göra spelet roligare och mer givande för alla inblandade.

Du kan även bidra med att vara kreativ och engagerad i att skapa intressanta och realistiska karaktärer. Genom att investera tid och energi i att utveckla min karaktär och skapa spännande mer levande och dynamisk spelvärld för alla spelare att njuta av.

Sammanfattningsvis kan jag som spelare på en GTA RP-server bidra med en mängd olika positiva erfarenheter och möjligheter för både mig själv och andra spelare. Genom att vara engagerad, respektfull och kreativ kan du hjälpa till att skapa en rolig och givande spelupplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, även om det inte nödvändigtvis gynnar en själv. Det kan handla om att kompromissa, visa empati, eller ge upp en viss fördel för att skapa en win-win-situation där båda parter går ur situationen som vinnare. Att spela för motpartens vinst innebär att man prioriterar samarbete och gemensamma intressen över konkurrens och egoistiska motiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, även om det inte nödvändigtvis gynnar en själv. Det kan handla om att kompromissa, visa empati, eller ge upp en viss fördel för att skapa en win-win-situation där båda parter går ur situationen som vinnare. Att spela för motpartens vinst innebär att man prioriterar samarbete och gemensamma intressen över konkurrens och egoistiska motiv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, social rp som handlar om hur man ska bete sig inne på servern och göra saker så verkligt som möjligt. sen finns det sånna som handlar om hur man är mot varandra som ingen rasism, toxicitet etc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? skaffade nyligen dator så nej men kollar på yt och tik tok så att ändå relativt. jag vet vad som är frp och hur man ska bete sig. har kollat i reglerna också så att är ändå påläst satt säga

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vill hitta en seriös bra rp i sverige. eftersom när jag går in på offentliga blir det väldigt rörigt, ingen polis dvs ingen innlevelse. vänder mig därför till unive för att ha så kul som möjligt inom rp

Nekad, använt sig av AI. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka