Nekad apple_skateboard | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apple_skateboard

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Issa

Vad är ditt discord namn? apple_skateboard1

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2008

Berätta om din karaktär. . min karaktär heter Alexander Markin är 19 år, och kriminell. Alexander är livlig och har inget riktigt konsekvens tänk(följer ju fortfarande regler såklart) och har inte hittat något annat än att vara kriminell och käna pengar, Alexander är skicklig på att ta sig ur svåra situationer som då kommer göra det roligt för polisen när de tex jagar honom. han kommer från en vanlig familj utan dåliga förutsättningar men valde 'ändå kriminalitet. Han är en rolig person som vill skaffa vänner men även fiender.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en seriös spelare som kommer göra det roligt för alla inne på servern genom att följa reglerna och inte göra frp. Vara seriös i seriösa situationer som ett gripande, domstol etc. jag vill mest bara vara en seriös spelare och inte bli högre upppsatt som admin om man säger så. Jag kommer va seriös och göra saker så realistiskt som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alltså hjälpa en annan att vinna. att offra liksom. tänka på andra också och inte bara sig själv satt säga

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, social rp som handlar om hur man ska bete sig inne på servern och göra saker så verkligt som möjligt. sen finns det sånna som handlar om hur man är mot varandra som ingen rasism, toxicitet etc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? skaffade nyligen dator så nej men kollar på yt och tik tok så att ändå relativt. jag vet vad som är frp och hur man ska bete sig. har kollat i reglerna också så att är ändå påläst satt säga

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ser fram emot att spela med unive med alla på servern och mina kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka