Accepterad apollo | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apollo

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? apollo#3259

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rashid Lindholm och är född 2000-10-13. Rashid hade en pappa och mamma, men Rashids pappa börja dricka väldigt mycket alkohol när Rashid var 3 år och de lädde till att Rashids pappa slog Rashids mamma och Rashid blev slagen flera gånger om dagen, så då bestämde Rashids mamma att han skulle flytta långt bort som möjligt typ med Rashid. Så när Rashid var 5 år så flyttade Rashid och Rashids mamma till ett hus typ 100 mil bort från där Rashids pappa bor. Rashids pappa viste inte att Rashids mamma och Rashid skulle flytta sen vet jag inget mer om Rashids pappa. När Rashid var 19 år så flytta han hem i från typ en mil ifrån sin mamma. Rashids intressen är att han gillar bilar kan typ alla bil märken. Rashid vill också börja jobba på mekonomen, merryweather och bilförsäljare. Rashids känslor är att han blir lätt arg, ledsen som då gör att han alltid är lite små sur och lätt att reta upp, Rashid lider av Autism, ADHD, Agressionsproblem. Autism är en funktionsnedsättning, det har ingenting att göra med intelligens att göra, utan med hur hjärnan och nervsystemet fungerar. Autism påverkar en persons sätt att tänka, vara och kommunicera med andra. Vid ADHD kan man ha svårigheter med uppmärksamhet, impulskontroll eller att reglera aktivitetsnivån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till är att förbättra min RP och även hitta ett bra jobb, jag vill kunna expressa min karaktär så jag kan ta ut mina känslor och förbättra dom genom att hitta kompisar eller även tjej. Dessutom vill jag höja Unive till topp och toppa upp RP:n för jag har hört att det är väldigt mycket skottlossningar fast jag själv är en väldigt Social RP grabb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Enligt mig ska man spela för att båda sidorna ska ha kul och att man inte bara ska "skjuta" men även ha Social RP, liksom ifall det då vore ett bankrån och polisen var där då vill man ju ändå att polisen ska kunna ha lite kul och inte bara de kriminella.

Hur hittade du Unive? Jag har ju kört på Unive innan en massa gånger och även så ser jag mycket på tiktok, youtube och även från själva discorden, google och från mina kompisar i discord då såklart.

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka