Accepterad apollo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apollo

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198240309698/

Ditt Hex-ID: 110000110b121c2

Vad är din discord tagg? apollo0602

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo då att Indian valde att banna mig för jag hade inte Sunt Förnuft samt kass RP, vi hade ingen anleding att skjuta redigt eller jo då att de pittade oss och att de skulle hoppa ut och skjuta. Jag och min vän försökte utföra det men de valde att köra iväg när vi riktade och sedan började vi skjuta när de skulle hoppa ut, för att vi sköt på direkten var inte så bra vi borde fått en lite bättre anledning och låtit lite skott flyga mot oss innan de sköt. Även då att v i stal tillbaks våran bil och det var lite FearRP då när de var 5 grabbar som sprang mot min vän och jag sprang därifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja då att jag och min vän Squid och ett par andra kompisar kom från torget och hade nyss kraschat in i en grabb då RP:ade vi på våra skador och sedan körde vidare vi skulle egentligen upp till mirrorpark och då körde vi över bron, där bröt våran bil ner och då gick jag, squid och thedeby ner och skulle stjäla en bil borta vid klädaffären då kom en annan bil och det var deras grabb när jag ryckte i dörren. Då sprang jag ett håll upp för bron och Squid sprang det andra med alla efter sig, han kom fram till en annan bil och han märkte att det var hans bil och då startade han den och körde ifrån samt då hämtade han mig. De hoppade in i en bil och körde efter och när vi var uppe för bron pittade dem oss, vi sa "aajjjjj" och sedan hoppade vi ut och riktade för tidigare vid klädaffären sa en av dem att de skulle skjuta då tänkte vi kidnappa dem men dom körde vidare och parkerade lite minde ifrån oss, vi sprang bort till bilen och avfyrade skott och dödade alla i bilen men sedan kommer en bil bakom oss och dödar oss. Då tyckte dom det var fel av oss som det var och då bad de oss hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% inte felaktig vi gjorde fel och vi har erkänt till det men vi ber bara om en chans att få RP:a igen och förbättra misstagen vi har gjort och ta lärdom av det till nästa gång, men de gjorde också lite fel då men att pitta och skjuta ur bil men pitten var förmodligen DSYNC. Men är inte säker men annars var den inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad innan för lite PWG när jag kör bil, "FailRP" när jag var ny och en P-Ban då när jag skickade en GIF på Philip320 och det ångrade jag enormt. Men han förlät mig och jag gick vidare och började RP:a på nytt då efter att jag gjorde en banöverklagan och den blev accepterad av Philip320.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade kunnat låta bli och skita i att sno en bil och annars fråga för skjuts eller ringa mekonommen så de kan laga våran bil, vi kunde kört den ena sidan av mer socialt och förbättra vårat scenario på en högre nivå av RP. Annars hade vi även kunnat gå eller springa därifrån och bara ignorera det och ta ut en annan bil från ett garage, MEN! ifall jag hade kunnat gå tillbaks i tiden skulle jag absolut tänkt på Sunt Förnuft och vara mer förnuftig och fråga ifall de kan ge mig en skjuts.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, kommer utföra mer på det sociala sättet nu och tänka mer förnuftigt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka