- Meddelanden
- 58
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad heter du på discord? apollo#3259
Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara väldigt aktiv som en Servervakt förutom då jag har skola, jag brukar ha skola ungefär till 15:30 varje dag men finns vissa som jag går till 14:20. Annars på helgerna och på dagarna brukar jag vara inne varje dag ifall jag då inte har något planerat självklart, men annars är jag väldigt aktiv.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har bara varit medlem 1 dag men innan det har jag också varit medlem sen innan, tillbaka till 2021 var jag även medlem då och körde på servern. Sedan har jag tagit en liten paus för längesen men är tillbaka nu, men sedan tycker jag att hur länge man är medlem spelar ingen roll sålänge man kan sitt jobb.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 7 gånger, men de mesta har varit OOC/PWG då jag har varit ny på servern. Sedan har jag en permanent ban men har blivit godkänd av den utav Philip320. BILD: https://cdn.discordapp.com/attachments/476395167658672148/1069233198522970212/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt är i grunden till för att underlätta för Staff's så att de slipper ta hand om lallare som håller på att slåss eller liknande. En Servervakt är i grunden en vanlig person IG (Ingame) men som kan kicka eller SV banna folk, Att kicka är att man skriver /kick och sedan personens ID då kommer man att kicka ut de ur spelet men sedan kan de komma in igen. När man SV bannar någon så blir personen bannad i en Timme och kommer inte kunna gå in på server under den timmen men när det har gått en timme så kan personen gå Ingame igen. Om några till exempel slåss på torget så ska jag först skriva i Lokal OOC chatten ungefär så här: "Bete er" eller "Sluta slåss". Ifall de inte slutat slåss så kommer jag behöva kicka dem, då ifall det fortfarande håller på kan jag först klippa och sedan SV banna dem. När man gör en SV ban ska man alltså först klippa på brottet personen har begått och sedan kickar man dem. En Servervakt ska inte vara någon som helst partisk vare sig det är mutor eller kompisar. Det är noll tolerans mot Rasism, nazism och sexsism. Man kan inte åka runt och säga att man är Servervakt och kan banna folk utan man ska vara som en helt normal person.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har spelat på denna server för länge sedan med ett annat konto för ungefär 2 år sedan, jag har tyckt att det är riktigt bra och rolig RP. Det som har skett under de två åren jag har spelat på har det skett många roliga och seriösa scenarion, jag vill därför mer än gärna hjälpa till på denna servern. Jag har även spelat på andra servrar och varit Staff's där och Servervakt och jag tycker det är jätte kul. Det är därför jag ansöker om detta, jag kommer inte att vara partisk på något sätt mot varken mina kompisar eller mot folk som mutar mig med pengar eller bilar. Jag tycker att det finns på tok för många lallare som inte förstår vad seriös RP betyder och vill då hjälpa dem att förstå, jag kommer att ha öppet i min PM hela tiden och vara redo att besvara frågor eller annat.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse som servervakt kan t.ex. vara Toggle ID i scenario för att kunna vinna scenariot så du vet var dina fiender är eller vart en Staff befinner dig så du inte behöver t.ex. rpa på dina skador, Även som Servervakt kan du abusea dina perms genom att reviva dig själv.
Vad heter du på discord? apollo#3259
Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara väldigt aktiv som en Servervakt förutom då jag har skola, jag brukar ha skola ungefär till 15:30 varje dag men finns vissa som jag går till 14:20. Annars på helgerna och på dagarna brukar jag vara inne varje dag ifall jag då inte har något planerat självklart, men annars är jag väldigt aktiv.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har bara varit medlem 1 dag men innan det har jag också varit medlem sen innan, tillbaka till 2021 var jag även medlem då och körde på servern. Sedan har jag tagit en liten paus för längesen men är tillbaka nu, men sedan tycker jag att hur länge man är medlem spelar ingen roll sålänge man kan sitt jobb.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 7 gånger, men de mesta har varit OOC/PWG då jag har varit ny på servern. Sedan har jag en permanent ban men har blivit godkänd av den utav Philip320. BILD: https://cdn.discordapp.com/attachments/476395167658672148/1069233198522970212/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt är i grunden till för att underlätta för Staff's så att de slipper ta hand om lallare som håller på att slåss eller liknande. En Servervakt är i grunden en vanlig person IG (Ingame) men som kan kicka eller SV banna folk, Att kicka är att man skriver /kick och sedan personens ID då kommer man att kicka ut de ur spelet men sedan kan de komma in igen. När man SV bannar någon så blir personen bannad i en Timme och kommer inte kunna gå in på server under den timmen men när det har gått en timme så kan personen gå Ingame igen. Om några till exempel slåss på torget så ska jag först skriva i Lokal OOC chatten ungefär så här: "Bete er" eller "Sluta slåss". Ifall de inte slutat slåss så kommer jag behöva kicka dem, då ifall det fortfarande håller på kan jag först klippa och sedan SV banna dem. När man gör en SV ban ska man alltså först klippa på brottet personen har begått och sedan kickar man dem. En Servervakt ska inte vara någon som helst partisk vare sig det är mutor eller kompisar. Det är noll tolerans mot Rasism, nazism och sexsism. Man kan inte åka runt och säga att man är Servervakt och kan banna folk utan man ska vara som en helt normal person.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har spelat på denna server för länge sedan med ett annat konto för ungefär 2 år sedan, jag har tyckt att det är riktigt bra och rolig RP. Det som har skett under de två åren jag har spelat på har det skett många roliga och seriösa scenarion, jag vill därför mer än gärna hjälpa till på denna servern. Jag har även spelat på andra servrar och varit Staff's där och Servervakt och jag tycker det är jätte kul. Det är därför jag ansöker om detta, jag kommer inte att vara partisk på något sätt mot varken mina kompisar eller mot folk som mutar mig med pengar eller bilar. Jag tycker att det finns på tok för många lallare som inte förstår vad seriös RP betyder och vill då hjälpa dem att förstå, jag kommer att ha öppet i min PM hela tiden och vara redo att besvara frågor eller annat.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse som servervakt kan t.ex. vara Toggle ID i scenario för att kunna vinna scenariot så du vet var dina fiender är eller vart en Staff befinner dig så du inte behöver t.ex. rpa på dina skador, Även som Servervakt kan du abusea dina perms genom att reviva dig själv.