Nekad Aphisak rakwong | Medlem ansökning {Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aphisak rakwong

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160887612

Vad är ditt namn i verkligheten? Aphisak rakwong

Vad är ditt discord namn? TCA_rakwong#1245

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Aphisak Rakwongjag är 20år växte upp i ett fint område med båda mina föräldrar närvarande. Pappa jobbade mycket och var inte hemma ofta. Jag var väldigt duktig i skolan ända tills årskurs 9 där jag tröttnade men kämpade mig igenom det. Efter grundskolan så tänkte jag ta ett sabbatsår och jobba. Detta slutade däremot att jag föll in i kriminalitet och dumma val. När min mamma sedan tvångs skickade mig på rehab så blev jag en bättre person och hoppas nu kunna bidra mycket till samhället och skaffa mig ett stabilt jobb med en bra framgång precis som mina föräldrar. Gillar motorer och allt som låter högst så målet är att kunna köpa en fin bil med lagliga pengar. Och förhoppningsvis stanna ute ur trubbel. Har lätt att bli arg men jobbar ofta på att lära mig att kontrollera det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hoppas kunna bidra med bra rp och en förhoppningsvis få några att le. Jag gillar även känslan av ett sammansvetsat "community" uppgjorda av trevliga och skönt folk som jag hoppas kunna få bidra med mitt strö till.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de som får mig att va så intresserad är att hela uppbyggnaden på servern är väldigt proffsigt gjort och alla inne i servern är väldigt seriösa och bra bemötande

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive när jag kollade vilka serverar folk tyckte mest om, frågade en massa för ville ha de bästa förutsättningarna för mitt rp spelande

Vad har du för mål med ditt rollspel? som mål med mitt rollspel har jag att jag ska komma så långt att jag jobbat hela livet och blivit framgångsrik o har allt jag drömt om att ha hela livet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? eftersom Unive är den serverna jag spelar på så har jag som mål att vara igenkänd i servern och ha bra kontakt med de flesta som spelar och även i discorden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar endast på Unive då jag tycker att de är den bästa servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka