Nekad Aper69 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aper69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? @Aper69

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ben Larsson. Han är uppvuxen i staden unive. Han föddes vid ett så kallat utsatt område som heter groove street. Han hade en väldigt fattig uppväxt då hans pappa lämnade honom vid 5 års ålder och hans mamma har svårt att ta hand om sig själv för att hon har en diagnos. När Ben var 13 år gammal så fick dom beskedet att hans mamma var döende och han hade 5 år kvar att leva. Därför försökte han snabbt tjäna pengar då en operation skulle hjälpa hans mamma så att hon skulle bli frisk igen. Han letade och letade och sedan fick han erbjudan att börja sälja droger. Det var mycket vanligt vid groove street att sälja droger då det var mycket gäng. Han ville inte bli kriminell och utsätta sig för fara men han gjorde allting för hans mamma så det ledde till att han blev en så kalald springis. Genom åren så blir han högre uppsatt och tjänar miljoner. Han utsätter sitt liv varje dag då det är gängkrig. När han ska betala för operationen så är han överlycklig och hans mamma också för hon vet inte att sonen säljer droger. Hans mamma blir helt frisk och nu blir Bens mål att komma ut från det kriminella livet. På unive staden så försöker han att komma undan våldet för han och hans familj säkerhet då hans mamma nyss vart frisk. Ben lyckas komma ut ur missären och väljer att studera som doktor. Han får ett jobb inom sjukvården och tjänar bra oavsett om han har extremt mycklet pengar. Det enda han vill är att göra sin moder stolt och så att han kan försörja henne bra. Ben är nu 29 år gammal och är doktor, han har en hel framtid kvar här på unive staden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och social rp så att det blir roliga scenarios för båda motpartnerna. Jag kommer även kunna bidra till rolig stämmning i tex discorden och snacka och kanske lära känna nya folk. Såklart kommer donationer att ske med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att vinna. Man ska kunna skapa scenarios och inte vinna hela tiden. Tex så stormar polisen och så tror du att du kommer vinna men polisen lyckas vinna vilket leder till att man förlorar vilket ingår i rp också. man kan inte vinna hela tiden och det ska man inte heller! Båda ska ha kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och har även erfarnhet från andra rp servrar, tex på regler är rdm, vdm, fear rp, nlr.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat rp på andra servrar och har erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka