Nekad Aper69 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aper69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? @Aper69

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ben Larsson och är en kille som är 23 år gammal. Han hade inte en så bra uppväxt hans pappa hade redan lämnat sin familj när han var 11 år gammal och hans mamma hade blivit alkoholist precis efter hennes man hade lämnat de. Men som tur hade Ben en store bror som heter Adam och han var en god man som kunde göra allting för sin bror Adam.
Adam var väldigt intresserad i bilar och mekanik och Ben gick efter de spåren och blev också intresserad av de här sakerna.

Ben var bara inte intresserad i de sakerna men han var också rolig, bra i skolan, kunde behandla svåra situationer och det som han gillar mest är att hjälpa de andra personer och sin mamma så att hon mår bättre.
Men nu är Ben 17 år och är Påväg hem från gymnasiet med Adam och när de går över gatan kör en bil i full fart och träffar Adam.

några sekunder innan bilen träffade Ben hoppade Adam och putade bort Ben men då hörde Adam ett skrik som var precis bakom han han vände sig om och såg sin bror liggande på marken med sitt ben som var nästan av.
Efter den här tragiska händelse ville Ben att han skulle känna så mycket pengar som möjligt och rädda sin bror som var i koma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till bra scenarios då båda motpartnerna kommer att få uppleva en bra rp. Jag kommer att vara aktiv ofta då jag brinner för rp och hört mycket bra om denna server. Jag kommer även vara med och donera till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens vinst innebär att man inte ska spela själviskt. Man behöver inte vinna hela tiden. Du ska göra så att rpen blir mycket bättre än vad den var du ska förstöra den genom att hela tiden vinna. som till exempel om du rånar någon behöver inte rånet bli som det skulle vara.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ajemän Stenkoll. Tex meta gaming när man tar Ooc info ingame som leder till extremt dålig och tråkig rp som bara förstör. Eller rdm när man dödar någon utan anledning. Vdm som innebär vehicle death match som innebär att man använder sitt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat på andra servers och jag skulle säga att jag kan rpa bra och kan bidra till roliga scenarios.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka