Accepterad APELSINEN!!! | Ban överklagan [Zaapiboy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

APELSINEN!!!

Icke Medlem
Meddelanden
616
Reaction score
49
Användarnamn: APELSINEN!!!

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198394964610/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^3APELSINEN!!!

Vad är din discord tagg? APELSINEN!!!#4039

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ooc in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pratade ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis är securiats men han skulle säga upp sig så vi åkte till securitas tillsamans och sen när jag ska gå där ifrån så kommer det 5 securitas typ och den ena bara aa han är säkert krimenell han e kriminell!!! Jag bara nej wtf och sen abusar de isönder sitt egna jobb de teasar mig sen binder fast mig och lallar sönder och söker igenom mig och sånt. Sen blir jag så jävla arg och ibland kan jag ha svårt med att styra vad jag säger så då säger jag att de kommer åka till bahamas vilket va fel av mig men ändå. Sen i supporten så ska jag förkalra och sen sitter en störig unge och håller på och säga haha du blev demotad haha du är inte mod du får inte prata du ahr inte rätt till att prata haha du e nt mod. Då säger jag till zaki att mutea han men nej det gör han nt. Sen säger zaki att jag ska få en varning för halv ooc. Sen börjar den ungen igen och hålla på och viska jätte störande ''han ska ha ban'' x10 ggr sen så säger zaki ja okej du kommer få ban ist och jag bara jaha okej lixom wtf han bara ändrade sig ju för dne ungen satt och höll på. Ja det var väll det iaf.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel att säga så men zaki sket i vad de jävla lodsas poliserna hade gjort så man kan väll säga 50 50 men jag har gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några felaktiga och några där jag ahr gjort fel men ahr tagit lärdom av alla och jag försöker minska de och jag känner att jag lyckas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte säga det fast det va nt meningen att säga det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag visste från början att jag nt får säga så men har svårt att styra vad jag säger ibland så sa det ändå så nej jag har ju igenkligen nt lärt mig nt för jag visste ju från bärjan att man nt fick men som sagt det va nt meningena tt säga det och ska försöka att nt säga det igen men jag har impulser.

Har du läst våra regler? Ja

Sist fick jag vänta över ett dygn och jag såg att typ 10 staffs hade kollat på den men ingen hade svarat. Känns som att det alltid blir så när man skriver ''mycket'' vill jätte gärna komma tillbaka menar inte att ni måste svara nu men bara så att ni inte går in men sen får jag inget svar så var det sist och det var nt så nice.. Ser att det redan börjar bli så igen då det står att typ 5 staffs har sett den men ahr lixom inte fått ngt svar... Svara när ni har tid men hoppas ni förstår vad jag menar :)

Tillbaka