Nekad APELSINEN!!! | Ban överklagan[wille03]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

APELSINEN!!!

Icke Medlem
Meddelanden
616
Reaction score
49
Användarnamn: APELSINEN!!!

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198394964610/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^3Magick Apelzin^8

Vad är din discord tagg? Apelzin wallah#0420

Vem var det som bannade dig? wille03

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skulle tydligen nt döda utan det ska vara kul för de med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis gjorde butiksrån sen combatloggade gisslan och sen kom en polis och tryckte ''Q'' bakom sin bil precis som att han skulle peaka och skotta. Så jag aimade sen one tapa och hans huvud vart sprängt. Detta gjorde jag när någon hade stulit våran bil och om det skulle kommit förstärkning skulle vi vart körda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tar lärdom av alla och minskar de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet nt för att jag va själv där min kompis taggade och gisslan hade loggat jag hade tyvär inget val för ville nt sitta inne och vi hade ingen bil ngn hade tagit den. Om vi skulle haft en gissla och min kompis skulle varit där och ingen skulle baxat min bil så skulle jag nt dödat han utan förhandlat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det ska vara kul för båda ska tänka på det

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
förklarade tydligt för dig vad du skulle kunna göra annorlunda tycker du borde tänka över det lite och skriva en ny överklagan när du insett vad du kan göra istället för att döda Ditt ban överklagande har godkänts. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka