Accepterad APELSINEN!!! | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

APELSINEN!!!

Icke Medlem
Meddelanden
616
Reaction score
49
Användarnamn: APELSINEN!!!

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198394964610/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^3Magick Apelzin^8

Vad är din discord tagg? Magick Apelzin#0420

Vem var det som bannade dig? wille03

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För wille tänkte att va alvarligare än var det va och jag förstår honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis gjorde butiksrån sen combatloggade gisslan och sen kom en polis och tryckte ''Q'' bakom sin bil precis som att han skulle peaka och skotta. Så jag aimade sen one tapa och hans huvud vart sprängt. Detta gjorde jag när någon hade stulit våran bil och om det skulle kommit förstärkning skulle vi vart körda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tar lärdom av alla och minskar de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Okej lyssna wille, jag förstår dig att du valde att banna mig för RDM då döda är det sista man ska göra men jag hade inget annat vall jag vet att jag nt ska göra det annars. Min kompis var nt där han hade sprungit iväg. Gisslan hade loggat. Och vår bil var stulen. Om inte gisslan skulle loggat så skulle jag gjort /th och de skulle nt de skottat och ajg skulle nt skottat de. Jag skule helt enkelt förhandlat. Men nu var jag själv där utan något så jag ahde inget annat val jag avr tvungen innan han tillkalalde förstärkning, tyvärr. Sen det enda jag såg var hans huvud så ja. Tyvärr kunde jag nt göra så mycket annat men jag skulle kanske skottat han i benet och sen flytt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja rpn ska vara kul för båda :)

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka