Nekad APELSINEN!!! | Ansökan till servervakt [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

APELSINEN!!!

Icke Medlem
Meddelanden
616
Reaction score
49
Användarnamn: APELSINEN!!!

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ange ditt födelsedatum 13

Vad heter du på discord? Apelzin wallah#0420

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14-15 elr typ sp elr ibland också på morgonen sen till typ 22 sen helgen 24/7

Hur länge har du spelat på Multistaden? 625 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle kickat folk när det behövs. Vet att jag ej ska kicka för RDM osv. Skulle kicka för små grejer t.ex som ''byt kläder'' och sånt som de lär sig av utan att behöva ha ban. Skulle nt kickat i scenarion om någon skulle gjort fel så skulle jag tagit det efter scenariot och om det skulle vart grovt skulle jag hoppat support efter scenariot. Skulle aldrig gått ooc som t.ex ''så får du inte göra'' utan skulle som sagt låtit scenariot rulla på och sen fixa.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Har vart det innan och det är kul. Om det kommer lallare och sånt så vill jag bara kunna kicka de (om ngn lallar och jag kickar hoppar jag support efter med klipp) iaf ja så det är nice att vara det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kan reglerna och jag skulle inte låtit folk gjort dumma saker. Jag skulle gjort det till en bättre plats då jag nt skulle kickat för RDM elr sånt och sen kommer de tillbaka och fortsätter. Då skulle jag bokat resa till Bahamas åt de istället.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är väldigt aktiv jag åker runt i sta mycket och över hela mappen jag ska hålla koll så alla sköter sig jag vet när jag ska kicka och när jag nt ska jag vet allt jag ska göra som t.ex nt kicka i scenarion och nt abusa och sånt.

Varför vill du bli servervakt? Men detta kom ju innan typ eller?

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan alla

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Tyvärr har jag det om jag ska vara ärlig så blev jag det ganska mycket i början men har minskat de ganska mycket nu senaste tiden och jag lär mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej för i helvete

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka