Nekad Apelbird | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Apelbird

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Ditt discord namn: El gato

Ditt Hex-ID: L

Vad för typ av beslut gäller det? Gängvarning

Vem/vilka tog beslutet? Berra/snake

Varför tror du själv att beslutet togs? Vet faktiskt inte hur dem tänkte

Hur är beslutet felaktigt? Fått bevis i pm av berra och varför vi fick varning men i klippsen ser man att det som hävdas gjorts ifrån någon i Triad stämmer ej, det sades jag personligen gjorde en emote där jag påstående "bajsat" på den kidnappade. Vilket jag verkligen inte gör, ser man klart och tydligt på beviset som man uppenbarligen inte kollat på?? Sedan hävdades att Triad medlemmar hade vapen framme, vi vart 3 ifrån Triad vid kidnappningen och man ser alla 3 klart och tydligt och ingen av oss har vapen framme. Denna gängvarning sattes utan ordentligt koll, utan ordentlig GILTIG anledning är denna varning satt då allt som påstås vi gjort gör vi ej i klippen som ska stärka krimansvarigas bevis vad vi gjort. Brist på social rp står det i varningen med men ingen dödar den kidnappade, han lämnas och alla åker därifrån. Hade bara personerna i frågan som valde sätta varningen pratat med nig istället för sätta gängvarning hade vi sluppit detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns i pm, ej länkar utan videos ä, visar gärna dem

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka