Nekad Ape | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ape

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar

Vad är ditt discord namn? 1ape

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Mahmud Han är född 2000-05-09 I en stad som heter Uppsala. Med sin Mamma, Pappa och sin brorsa Erik. Han växte upp med en väldigt bra barndom han var väldigt intresserad av bilar så han jobbade alltid hos sin pappa på sommaren i hans verkstad tills han blev 13 år. För under den tiden i livet var det väldigt svårt för han då hans pappa hade blivit gripen för mordförsök. Sedan runt 15 års åldern så blev det ännu värre för Adam då han började hänga med fel ungdoms gäng och började med att sälja droger, Snatta, Råna folk och han hamnade i väldigt mycket bråk i skolan. Han hängde mest med folk som var lite äldre än han. Sedan när han började bli äldre så gick han med ett kriminellt nätverk vid 17 år och det var samma kriminella nätverk hans pappa hängde med så han kände de flesta sen tidigare. Sedan en dag så fick han reda på att hans mamma var väldigt sjuk. Det var då han verkligen tänkte vad fan håller jag på med. Så efter den dagen så drog han till sina kompisar i det där gänget och sa vad som hade hänt med hans mamma och de fattade och respekterade beslutet att han ville lämna. Så efter den dagen så letade han hela dagarna efter ett jobb tillslut hittade han ett som låg några timmar bort i en stad som heter Unive. Nu börjar resan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös och hög rp nivå samt en rolig upplevelse för de som rpar runt mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man alltid ska göra det roligt för båda parterna som om du tillexempel är i ett rån och du är polis så ska du inte bara springa in och skjuta ner alla istället kan man göra det till ett roligt scenario för alla.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive för första gången på Lextys stream.

Nekad.
Har ej tagit intervjun på 48h
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka