Accepterad Ape Master | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ape Master

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077991799/

Ditt Hex-ID: steam:1100001429f2577

Vad är din discord tagg? oogway0607

Vem var det som bannade dig? wazy.ts

Bild på banmeddelande: ban wazy.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan ha en viss viss förståelse till varför staffsen valde att banna mig i detta tillfälle. För att från deras vinkel så blir jag överkörd av en bil men från min så såg jag inte det för att jag blev släppt ur en bil i 5km/h och jag ramlade omkull och såg inte att jag blev överkörd. Det andra är min fear rp. Min kompis Erik bambu som jag då blev kidnappad med blev ned skjuten och sedan dödad. Jag ser då detta och hade ställt in mig på att skjuta direkt för det var min sista utväg. Då så precis när jag har ställ mig upp så riktar då grabben som sköt ner min kompis Erik mot mig vilket jag inte hinner reagera på och jag skjuter honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ligger död i en korsning och min kompis Erik lever, han ska springa till ett garage för att ta ut en bil då han blir vdmad av en brandbil. brandmannen går då ut och återupplivar Erik. Då ber Erik brandmannen att återuppliva mig med vilket han gör. Då så ser vi en bil som brandmannen sa att föraren hade blivit kidnappad. Vi bestämmer oss för att ta bilen men precis när vi ska köra iväg så kommer bilen tillbaka som kidnappade föraren ifrån början. Dessa två grabbar i bilen hoppar ut och börjar att rikta på mig. Jag hoppar ut ur bilen och tar upp händerna. Grabben plockar mig och hoppar in i bilen. Vi åker därifrån och sedan så stannar bilen till i ca1 sekund. Min kompis Erik hoppar ut och då så släpper han som höll i mig mig. Jag blir då släppt och ifrån min synvinkel så ser jag inte att jag blev överkörd men det ser man från andra synvinklar. Jag står upp och börjar springa då min karaktär ramlar och blir medvetslös i enågon sekund. När jag vaknar så ser jag hur Erik hade blivit nerskjuten och sedan ser jag att han blir dödad. Jag bestämmer mig då för att ställa mig upp och skjuta honom som sköt min kompis som är i samma gäng som mig. När jag ställer mig upp precis då så börjar grabben som dödade min kompis rikta på mig. jag hinner inte reagera på att han började rikta på mig så jag skjuter ner honom. Detta är scenariot jag blir bannad av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga bådeoch. Scenariot börjar med ett regelbrott (VDM) och utan det så hade ingenting hänt. Från min vinkel så ser man inte att jag blir överkörd och jag hinner inte reagera på att grabben som sköt min Kompis Erik började rikta mot mig.

Jag förstår att det ser annorlunda ut från andra vinklar men ifrån mitt perspektiv så såg jag varken att jag blev överkörd eller hinner reagera på att killen riktar mot mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har en tidigare ban jag minns som var nyligen som var felaktig. Det var att jag blev bannad för skjuter fast inte d är sista utväg. Men då så sköt jag bara för att skydda min viceboss i ett gäng som började skjuta mot andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifrån min vinkel så hade jag nog inte kunnat göra så jättemycket annorlunda utan att kolla lite nogrannare vad som händer. Grejen är den att jag inte kollade på skärmen så noga för att jag blev buren. Sen gick allting så snabbt och jag hann inte reagera.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara fokuserad på skärmen hela tiden oavsett vilket scenario man är med i.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka