Antagen Ape Master | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ape Master

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ditt discordnamn: oogway0607

Ange ditt födelsedatum 22 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Varför jag just ska bli staff är först och främst för att jag är väldigt aktiv. Jag är den personen irl som är omtänksam och hjälper de jag kan. Jag ser lite brister både i Unives discord och lite ingame. De brister jag ser i discord är att ibland är det väldigt långa väntetider i både support och donation. Och de i fivem servern är der att jag ser många lallare och folk som inte kan rpa bra. Jag har även varit helper förut och jag har bred kunskap inom rp då jag rpat på servern sedan 2021 då jag först började rpa. Jag ser det även som ett tillfälle att utvecklas som person, att ta beslut och egna initiativ.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive är väntetiderna i support. Långa väntetider och ibland så får vissa inte ens hjälp i support med de de vill utan vissa säger, "Jag kan inte göra något åt det" utan att ge örklaring och det vill jag hjälpa till med.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer sitta och vara aktiv i support och jag hoppas jag kan bilda relationer till mina med helpers. Genom att skapa relationer till andra helpers är det lättare att nå fram till dessa personer. Och genom det så kan vi kanske sitta i support tillsammans och ta ärenden tillsammans och få det mer seriöst och aktivt. jag vet att människor tycler att det är roligare att göra saker tillsammans med andra. Jag kommer också att hjälpa mina staffs att specca scenarion för att få flera vinklar på justdet scenariot.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att vara neutral, man agerar inte utifrån sina egna preferenser eller åsikter.
Man är respektfull och håller lugnet även om spelaren är upprörd.
Man är väldigt tydlig, man förklarar sina beslut tydligt och sakligt utan att bli otrevlig.
Man ska följa samma linje varje gång och med det menar jag att man att man ska ta likadana ärenden på samma sätt. Om det kräver konsekvenserså ska personerna i de olika ärendena få samma straff.
Till sist så pratar man absolut inte om staffärenden till några andra än staffsen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Hur jag hade tänk att göra det är att jag kommer att pausa min krimroll och ta en paus från rpandet tills jag har kommit in i rollen som helper och fått en stabil grund. Sedan kanske jag kommer rpa om jag känner att jag kan balansera mitt rp med staff arbete. Hur jag kommer balansera mitt staff arbete med mitt privata liv är enkelt. Jag kommer att göra staffarbete när jag egentligen skulle ha rpat. Så mindre rp och mer staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Till och från 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper förut

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka