Nekad Ape | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ape

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230971643/

Ditt Hex-ID: 11000014bbd6efb

Vad är din discord tagg? 1ape

Vem var det som bannade dig? Det var ett beslut som LUDDE och Indiantechsupport tog tillsammans om jag inte har fel.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? LUDDE och Indiantechsupport valde att banna mig pågrund av att jag hade en polis karaktär från tidigare som jag fortfarande var anställd på så gick jag in på den och spawnade arbetsplatsen och gick till polisens förråd och tog ut flertals vapen sedan drog jag spawnmenu till paleto la ner alla vapen jag hade tagit och gick in på krim karaktär och la in de i bagage luckan på min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde runt och tog kontroll över Univados ställen runt 05:00 och sen skulle jag gå och lägga mig men jag gjorde ett väldigt dumt val att vara vaken lite extra till runt 06:30 och då var jag väldigt trött och tog ut flertal vapen ur polis förrådet då jag inte har blivit kickad från polismyndigheten på den karaktären sedan tog jag spawnmenu till paleto och la ner alla vapen på marken sedan går jag in på min krim karaktär och tar upp alla vapen och lägger i min bagagelucka sedan går jag och lägger mig och sedan när jag vaknar så går jag in och skulle rpa och ser att jag får en ping från mee6 på discord och ser att jag har blivit bannad från Krim dcn och vanliga dcn och blir bannad ingame lite efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var Korrekt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban innan denna var när jag och min kompis som var med i samma gäng som mig åkte runt i grovestreet och ser några skriva i twitter typ "brev från postnord vid spökhuset till HSL" och då åker vi till spökhuset för vi tror en av de i vårat gäng har blivit kidnappade men när vi kommer ditt är ingen där så vi kör upp och kollar till lite där uppe och sedan när vi börjar närma oss huset ovanför så börjar några skjuta helt från ingen stans på oss, Sedan så klippar vi det hoppar support snackar med några staffs och visar klippet och då får jag och min kompis en ban för powergaming för han körde ner i en liten grop och vi rpade inte så bra på skador så blev vi bannade tror det var i 5 timmar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade ju såklart tänkt annorlunda och haft mycket mer konsekvenstänk innan jag gjorde som jag gjorde. Och jag vet inte hur jag tänkte nu i efterhand och ber om ursäkt för det jag gjorde och hoppas att ni kan ge mig en andra chans så kan jag visa att jag kommer förbättra mig på mina bristande sidor i rpen. För sedan jag blev bannad så har jag inte hittat någon rp server som jag har haft lika roligt på som jag haft på Unive under den tiden jag spelade på Unive. Så om jag ska vara ärlig har jag fan saknat Unive så jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans så kan jag bevisa att jag kommer visa mig värdig att vara unbannad för jag tycker själv inte att jag varit en person som spridit ohyra på servern men ibland så gör man dumma val och den dagen var det ett stort misstag som jag gjorde och har tänkt över och försökt förbättra mig sedan den dagen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. jag har lärt mig att ha bättre konsekvenstänk och kommer aldrig göra om detta. Om jag blir unbannad så ska jag tänka mer innan jag gör saker och rpa lite lagligt i början som tillexempel qpark skulle kunna vara roligt eller om det har kommit något roligt nytt jobb. Efter ett litet tag skulle det vara roligt att köpa krim för denna gång så skulle jag gärna vilja göra något roligt som tillexempel något custom rån eller vad man ska säga som typ bilfirma rån eller något liknande. Sedan hade det också varit roligt att rpa typ MC eller något Maffia gäng som har väldigt bra struktur och har bra rp och gör roliga scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka