Accepterad Ape | Ban Överklagan [Julle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ape

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230971643/

Ditt Hex-ID: 11000014bbd6efb

Vad är din discord tagg? Ape#0403

Vem var det som bannade dig? Julle

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: julle 1 dag ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag slogs med en kille och han antog det som lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle betala en från lost mc och få sälja på LSD säljet och det var 2 personer och en av de börjar slå mig på min mark så jag slår ju tillbaka och jag sa flera gånger sluta slåss men det funka inte så jag försökte bara slå tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig vet jag inte men kanske lite lalligt men jag tycker att om någon slår mig på min mark så slår jag tillbaka och försöker säga att han inte ska slå mig men han lyssnade inte så det blev bara ett stort slagsmål.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag kollar bantotal så får jag upp 2 bans och de är meta gaming och oseriös rp och jag lär mig oftast av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja och nej det bror på om han hade slutat för det första jag tänkte göra när han började slåss var att säga till han men han lyssnade ju inte så då valde jag att slå tillbaka och de var lite dumt. Men det var ju på min mark så jag tycker det var lite onödig ban för om nån kom på min mark och var kaxig, och sen börjar slåss slår jag ju tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig lite att man inte ska slåss.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka