Accepterad Ape | Ansökan till Servervakt [Danne7233]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ape

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar

Vad heter du på discord? 1ape

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014bbd6efb

Ange ditt födelsedatum 30 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00 - 00:00
Tisdag 15:00 - 00:00
Onsdag 15:00 - 00:00
Torsdag 15:00 - 00:00
Fredag 14:00 - 04:00
Lördag 12:00 - 03:00
Söndag 12:00 - 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2024-05-22 men blev medlem för första gången 2022-05-06

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 gånger går inte att bifoga här men skickar i chatt saken

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att banna/kicka folk som inte följer reglerna på servern. Som servervakt har du en uppgift att höja rp nivån genom att kicka eller banna folk som inte kan följa reglerna på servern. Man ska alltid skriva en anledning i bannen/kicken så personen du kickar/bannar vet vad hen har gjort för fel och kan förbättra sig till nästa gång.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill höja rp nivån så att Unive kan bli ännu bättre än det redan är. Jag ska sedan jobba upp mig till Helper och hjälpa servern ännu mer. Jag har alltid tyckt det varit roligt att hjälpa andra och jag tycker det då är perfa att jag ansöker till servervakt för att sedan visa mig värdig att bli helper. Om jag sedan blir så ska jag göra allt i min makt att ta bort alla problem på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man kan ju vara korrupt/abuser på olika sätt tex om man använder sig av toggle id i scenario så man kan se allas idn som är i närheten. Eller om man revvar tex i scenarion för att man inte kan låta motpartnerna ha en chans att vinna scenariot detta är inte okej. Abuse ska inte förekomma på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka