Nekad apanville78 | Medlem ansökning (BERRA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apanville78

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Leskinen

Vad är ditt discord namn? Leskinen#3835

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. . Min karaktär heter Alexander Ivan. Han hade en ganska bra uppväxt. Men hans pappa dog när han var tre år gammal. Så då blev det tufft med pengar men Alexander gav inte upp han vill matta hela sin familj. Så han började att göra en massa små jobb som att panta burkar och att klippa gräset hos grannarna. Så han fick mycket pengar och hade en bra uppväxt. Då bodde han i en liten stad så nu när han är i den stora staden så känner hans sig ensam och vill ha vänner. Därför vill han jobba inom Qpark.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till att spela mycket timmar med bra RP. Samt att svara på saker i chatten snabbt t.e,X om nån skriver /PM till mig. och kommer söka till bra jobb och sköta mig bra och ordna så andra sköter sig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allihopa i ett scenario ska ha roligt. Ingen ska spela roleplay för att vinna. Är det så att motståndaren vinner i ett scenario då får det vara så och jag får spela med. Alla ska ha roligt oavsett vem som vinner.

Hur hittade du Unive? Har spelat där tidigare men har inte spelat på ett tag typ 6 månader så har råkat lämna dc så är borta med min whitelist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka