Accepterad apan33 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apan33

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199490114309/

Ditt Hex-ID: 11000015b2fa305

Vad är din discord tagg? Apan33

Vem var det som bannade dig? vible

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-12 211830.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det såg ut som i klippet att jag körde över han med mening men det gjorde jag absolut inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade snutjag sen kör jag en importbil och hamnar bakom sedan så laggar det till så råkar köra över en av poliserna som satt på motorcykel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. självklart skulle de varit ban ifall jag körde över honom med mening men so m jag skrev där uppe så var de ej meningen jag laggade till och samtidigt körde en importbil i en kurva

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad 2 gånger tidigare vet ej varför de står 4 gånger där upp men blev bannad en gång för shoot and loot fast den var felaktig och de såg dom i support sen efter att jag varken sköt han eller lootade utan att de var killen brevid som gjorde de och lärde mig av bannen att inte ens gå fram till kroppen när han är död och min andra ban va för fear rp dp jag ej tog upp händerna när en kille sa att jag skulle göra de lärde mig av bannen och har ej gjort om de och kommer aldrig göra om de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat kört betydligt mycket långsammare även kanske vänt håll när jag hamnade bakom polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig av den

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka