Accepterad apan33 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apan33

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199490114309/inventory/

Ditt Hex-ID: 11000015b2fa305

Vad är din discord tagg? Apan33

Vem var det som bannade dig? gaby bs19

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-01 141243.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet faktiskt inte men de kan ju varit för jag körde min vän som sedan scamade en person men jag var ej inblandad i det jag visste intee ens att han skulle scama

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min vän säger tilll mig att han har en gambino glock i sin bil som han vill byta så då ringer jag lite folk och kollar om någon vill ha den då svarar en person och då åker vi dit sen byter min vän hans gambino glock som sen inte gick att ta upp mot en smg sen när han lagt över gambino glocken så såringer han och sen när jag fick reda på att man ej kunde använda den så ringer jag min vän ig och säger att han är efterbliven och att alla i gänget letar efter han sen hittar vi han springandes i sandy då hoppar några ut i bilen och riktar sen hoppar min vän in i bilen och kör men jag och 2 andra i gänget satt kvar i bilen sen kör han lite iväg och hoppar ut och riktar mot oss som sitter i bilen då hoppar vu ut och står still sen blir han skjuten och sen åker vi därifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag inte va med i själva sinariot utan bara körde han till mötes platsen som var hos athenas gänghus

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 4 gånger innan en gång blev jag bannad för vdm när jag råkade köra in i en polismotorcykel när jag fick lagg och den bannen vart överklagad. jag har tagit lärdom av mina bans och har aldrig gjort samma misstag igen och kommer inte hända att jag gör det heller

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat fått bevis av min vän att man kunde använda vapnet han ville byta och även kanske inte ens kört han

Har du lärt dig någonting efter din ban? kommer aldrig göra om samma misstag igen jag tycker att om man gör fel en gång så tycker jag man ska få en andra chans som philip sa i mötet att det är lungt om man gör fel en gång men om man gör det 2 gånger så har man ej lärt sig av sin läxa och jag ber omursäkt att jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklar

ber väldigt mycket om ursäkt för de jag gjorde och kommer aldrig ske igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka