Accepterad APAN157 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199534692111/

Ditt Hex-ID: steam:11000015dd7d70f

Vad är din discord tagg? apan_on_top

Vem var det som bannade dig? Emilia (Admin) Staff

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-17 161101.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att hade kanske ej den bästa sociala rpean. och följde inte alla regler inom unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle göra ett rån så vi försvann därifrån och körde och hoppade med bilen och därför blev vi bannade efter de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var igentligen inte ett felaktigt ban för jag erkänner att jag gjort ett fel men det var ej jag som rånade för jag satt hela tiden i bilen och inte var delaktig. därför gör jag denna ansökning för att slippa in och rpea på rätt sätt och beklagar vad jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förut jag har blivit bannad av anticheat utan anledning inga andra bans har uppkommit i unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort en annan situation att jag ej skulle hade varit på plats när sakerna hade hänt om butikerna och bilen. och kanske ej alls hade kontakt i den saken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig efter denna bannen att jag ska ha en bättre Rp nivå och sköta mig till nästa gång att jag ej gör samma sak.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka