Antagen APAN157 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ditt discordnamn: realapan

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag skulle passa in som en bra staff då jag har mycket kunskaper och erfarenhetter inom det förut samt mycket aktiv och seriös, Jag känner med att skulle vilja ändra rpn till en bättre nivå och kunna skapa det mera realistiskt, Jag har med haft mycket stränga regler inom mina tider då jag var staff på andra servers, Men känner väll mest ochså att jag kan ta mycket ansvar och hålla koll med rp och spelarna och säga de men kan mycket mera ochså om de skulle behövas, Samt visar mycket framfötter,

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag känner just nu att rpn är inte just nu på en hög rp nivå så känner jag skulle vilja ändra de att de blir mera realiskt och att staffsen ska kunna ta de mera seriöst än vad dem gör de nu, Känner ochså att man behöv vänta länge i väntrum support innan någon staff tar in en i call.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att ha ett möte med staffsen och kunna ta de ansvarena och gör de mera seriöst och faktiskt tänka på hur rpn fungerar och prata ihop oss att hur vi ska kunna göra de för staffsen är här för en orsak att kunna lösa problem och vara seriösa och inte bara ha rollen för att inte göra de bästa me den.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Agera profionellt skulle jag säga att mman visar sina fram fötter och har en bra och stor aktivitet på servern och bryr sig om unive, Man hjälper personer som behöv hjälp, Mycket i support samt ingame, Frågar frågor om det är någoting som är problem, Och allmänt bara seriös,

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har själv lagt upp mitt schema och allting hur min aktivitet kommer se ut på servern och dem kommer vara ganska hög då jag känner att vill förbättra unive och att dem kan komma till sitt top, Men det är från varje dag olika vet ej exakt vilka tider men ialafall kommer det att vara en stor del aktivitet från mig, Min plan kommer med att jag att skapa efter jag har blivit sttaff och kolla hur mycket jag ska lägga på vad tillexempel att rpea 2 timmar staff arbete 4 timmar tillexempel men det är ju från dga till dag men man kan inte heller tänka att nu ska ja rpea för det kan komma problem man behöv lösa för att man är staff på sveriges största server med.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ungefär spelat just nu i flera månader men inte på detta konto som jag har nu för blev bannad men om mman tänkar allt som allt har jag kört i 1 år eller mera vet ej exakt det,

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har mycket erfarenheter inom staff förut kört mycket andra svenska och finska servers innan och varit staff då jag tyckte att ett staff var ett bra jobb för mig då jag har en stor aktivitet och visar bra fram fötter till personerna, Tycker jag själv har en god rp och försöker få det på en bra nivå, och därför jag själv vväljer rp ansvarig och jobb ansvarig för har mycket kunskaper inom dem förut. Men innan har jag med varit kriminell ansvarig men känner jag inte väljer för mycket asvarigheter för att de inte ska bli för mycket och ha platser till andra personer med som ansöker och vill bli staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb,

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Jag tar gärna imot svar från er vad jag skulle passa inom, Tackar för min ansökan! :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka