Nekad APAN157 | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix men går ej ut med efternamn!

Vad heter du på discord? apan_on_top

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015dd7d70f

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv fast det är skola och lov typ när jag har skola 7 timmar per dag När jag har log över 8-9 timmar. Kanske mera beror på lite från dag till dag. Men kan ochså vara lite olika för kanske lite mera någon annan dag mera någon annan dag kanske lite mindre men oftast mycket aktiva inom sånt arbete för hjälp och förlust.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad exakt idag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Håller koll på medlemmarna alltså betyder att dom har en bra rp och inte pratar ooc och sånt annat problem som dem kan göra.
Servervakter kan hjälpa till medlemmar som behöver hjälp med olika saker att inte alla staffs behöver göra allting
Servervakter håller ochså koll att det inte sker någon METAGAMING eller OOC och POWERGAMING
dom löser olika tekniska problem vad det kan vara.
Kan rp på skador och rpea realistiskt och inget lall. Men ochså inom mycket rp saker hur rp hålls. Men finns ochså mycket andra saker som dem gör som servervakt!

Varför vill du bli servervakt på servern? För har mycket aktivitet och hålla det som en roll och inte lalla runt med den.
har andra olika erfarenheter inom Staff och Servervakt så vet hur det Funkar och hur man gör med den rollen
jag vill just ha det för att hjälpa personer att dem som behöver hjälp ska få hjälp och just därför är jag hör för att komma och hjälpa dem som behöver hjälp med det som sker
för att försöka få det bättre
Inget lall ska jag se att inget sker om jag blir det! Men ochså mycket för att förhindra ooc och mycket annat. Har ochså en känsla att kan ta hand om olika slags saker som behövs inom servervakt saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det betyder att man gör fel med sin roll typ att om en person dör så pratar jag typ med han eller så skriver han med mig att kan du reviva mig att jag dog så gör jag det och har inte fått ett klipp på saken vad som har hänt eller någonting finns mycket olika förklaringar mera inom korruption ochså, eller typ att jag säger att om du swishar mig 100 kr så kan jag revva dig hela tiden det är ochså korruption.

Hur det förekommer: Det förekommer väll mest vid mutning att personer mutar personer att aa men du kan få en import eller pengar osv… och det är ju på det sättet en korruption om man börjar ta imot pengar ingame och ger dom någonting med sin servervakt roll på Discord eller i spelet. Men finns mycket andra saker med om korruption och abuse.

Nekad.

Anledning: Du har fått en ban de senaste 30 dagarna (2025-01-23).

Du får ansöka igen 2025-02-23.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka