Accepterad AO_420 | Ban överklagan [BizQ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AO

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,704
Reaction score
120
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271325242/

Ditt Hex-ID: 1100001128a643a

Vad är din discord tagg? AO#1801

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 15d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag döda en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare åkte runt vid sandy området och då stod det en grabb där med ett basebollträ i handen. Jag ville köpa detta för att det är ovanligt att jag brukar se de så då går jag fram och snackar men får ingen respons. Jag fortsätter och drar därifrån då jag ser min kompis bli stannad av polisen i MIN bil. Jag löser situationen och går därifrån och det kan ha gått runt 15 - 30 minuter. Efter det går jag tillbaka och ser om jag får någon kontakt med honom men inget svar. Han står alltså AFK. Jag slår han och väntar lite men fortfarande inget svar. Då blir jag less och dödar honom för att sedan ta basebollträet. Sedan åker vi därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Först och främst så borde jag egentligen inte dödat honom men eftersom av att han stod afk och även höll sitt basebollträ så såg jag chansen att få ett basebollträ då för mig det känns som exklusivt. Senare så gissar jag på att denna grabb hoppade support och berättade att han var död och de tittade logs. Denna grabb pmade mig på discord och jag gav tillbaka hans basebollträ och vi löste situationen jag och han, utan att support inblandades. Då både jag och han hade kommit överens och löst situationen som vuxna så var det inget fel med det men sedan bad han mig hoppa support och jag gjorde det utan att fråga. I support snackade vi om vad som hände och de hade redan bestämt då det kände ej som att de lyssnade på vad jag hade att säga. Eftersom att de bara kunde gå på logs så såg de AO dödade ### och därav RDM. I grund och botten är det mitt fel borde ej ha gjort det egentligen och som sagt så lär jag mig av mina misstag. Tack för mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fearrp. Detta då jag var ny och en grabb drog pistol på mig. Jag rpade rädd men inte nog rädd och började käfta emot. Den bannen var rätt och jag förtjänade den men jag förbättrade mig direkt och min rp riktigt MYCKET och lärde mig av mitt misstag/fel rpande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lallat runt och ej dödat denna grabb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att följa reglerna oavsett vad som uppstår. Jag lär mig av mina misstag och utvecklas som person.

Har du läst våra regler? Ja

Det låter som att du förstod ditt misstag och inte kommer göra om detta.
Kommer unbanna dig men hålla ett extra öga på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka