Nekad AO_420 | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AO

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,704
Reaction score
120
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2003

Vad heter du på discord? AO#1801

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har mest flexibla tider och nu under sommarlovet är det mellan 12.00 - 00.00 men som sagt så är det flexibelt med pauser för träning och matlagning men även att umgås utomhus med vänner. Dels också så har jag ett jobb men det enda jag spelar nu för tiden är rp på unive så det spenderas en del, kanske lite för mycket framför datorn.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 veckor ish men känns som ett år :D

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta rp:a som min karaktär "Joaquin" men även underlätta staffs med reports på forum då jag clippar olika scenarion som är lalliga eller ej följer unives regler. Jag kommer även vara aktiv i /help och sv banna / kicka lallare/"rulebreaker". Men även hjälpa servern på andra vägar som att t.ex. dva bilar etc.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Just nu så jobbar jag på autoexperten där det dels kommer in nya människor/spelare som ej rp:ar och använder sig av OOC. Det gör mig dels less då de ej har läst reglerna och underlättar om jag antligen kickar eller sv bannar dem. Men även så kommer jag hjälpa servern generellt som Philip sa på förra servermötet att servervakterna måste ta mer ansvar vilket jag vill göra för att verkligen göra unive till en bättre rp server med fantastiska scenarion. Det känns som att jag vill vara en del av servern och just nu även som servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna göra unive till en bättre rp server med bättre scenarion och mindre lallande. Just nu känns det som att vart jag än åker vare sig är piren eller torget så är det mycket lallande som behöver stoppas. Men även att informera och hänvisa nya rp spelare till regler och forum för assistans om regler etc.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en glad kille som är väldigt aktiv på unive just nu och älskar att hjälpa andra. Jag är seriös och känner mig som en bra rp:are och vill föra det vidare till nya personer och ta bort lallare/rulebreakers på unive. Men även för att besvara denna fråga så förklarar jag väldigt bra på frågorna om varför just jag vill bli servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt på frågan "Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på Unive" så är det mest om att vilja hjälpa servern med lallare och "rulebreakers". Men det känns även som att i hela mitt liv vill jag hjälpa folk och assistera andra vilket jag även vill göra här på unive. Just nu känns det även som att staff tar tag i sådana "små" händelser och rp:ande och jag vill att de fokuserar mer på större saker och låta servervakterna göra det andra och inklusive mig då :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle även säga här att jag har mycket goda kunskaper inom kommandos då jag känner folk som är servervakter som har då visat hur och vad man gör etc. /revive ID /kick ID anledning /svban anledning etc. Även så är jag en grabb som har bra att lära sig saker och har haft det väldigt lätt i livet med nya saker och information.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, fearrp. Jag lärde mig min läxa då jag dels inte rp:ade rädd nog och var mer "kaxig" i scenariot. Nuförtiden så när det kommer till något sådant scenario gör jag som man ska göra och följer reglerna, som sagt så lär jag mig ganska snabbt vilket jag har gjort i detta fall, lärt mig av mina misstag och min rp nivå har stigit enormt mycket.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.
 
Tillbaka
Top